ایلام بیدار20:29 - 1396/09/10
امام جمعه دره شهر:

شهید مدرس الگوی نمایندگان مجلس باشد

امام جمعه دره شهر گفت: نمایندگان مجلس شهید مدرس را بعنوان یک الگو ویژه فراموش نکنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، حجت الاسلام"محمد جواد قنبر بیگی"امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، گفت:  یکی از نقشه های مهم دشمنان ملت ایران ایجاد شکاف و تفرقه بین مذاهب اسلامی و قومیتها در داخل و خارج کشور است.

وی اظهار کرد: دشمنان به با بهانه برتری قومیتها و تقسیم بهشتی  و جهنمی مذاهب و فرق به دنبال از بین بردن وحدت ملت بزرگ ایران هستند.

قنبر بیگی افزود: انگلیس، آمریکا و سرویسهای جاسوسی عمده کسانی هستند که این افراد را برای حکومت بر کشورها به سمت تفرقه افکنی سوق می دهند.

وی با بیان اینکه احترام  به دیگران را طبق توصیه اهل بیت(ع) باید رعایت کنیم، تصریح کرد: هیچ کسی از دیگری بالاتر نبوده و ارزش انسانها در پیشگاه خداوند متعال براساس تقوا است.

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآورشد: براساس توصیه امام حسن عسگری (ع) در برخورد با مخالفین مذهبی باید در تشیع جنازه ، عیادت و کمک به آنها شرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه  بعضیها به بزرگان اهل سنت اهانت می کنند، افزود: حرکت این افراد که هفته وحدت  را نیز ایام برائت از اهل سنت می نامند در مسیر شیطان و بر خلاف گفته های اهل بیت(ع) و پیامبر (ص)  است.

حجت الاسلام قنبر بیگی در ادامه به موضوع ازدواج اشاره کرد و افزود: هرگاه ازدواجی بخاطر وضعیت مالی زن  و یا زیبایی زن انجام گیرد در طول زندگی با مشکلات عدیده ای مواجهه خواهند شد.

وی تصریح کرد: اگر بنا و شرط اولیه ازدواج ایمان و مومنه بودن زن  باشد مسلما خداوند همه چیز به انان خواهد داد.
قنبر بیگی در ادامه با تسلیت شهادت "سید حسن مدرس" و روز مجلس گفت:  وی فردی صادق، صریح، حق گو و طاغوت ستیز بود که تا زمان شهادتش از دفاع از اسلام و ایران  لحظه ای کوتاه نیامد.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: نمایندگان این شهید را بعنوان یک الگو ویژه فراموش نکنند.

 

انتهای پیام/س