ایلام بیدار07:35 - 1396/09/09

آینده از آن حق طلبان و مظلومان است

خون حسین بن علی(ع) تا ابد جوشان و تازه مانده و خواهد ماند و چراغ راه حق پویان و شیعیانش گشت وملجا انقلاب خمینی کبیر در سال42 گشت؛ انقلابی که طومار طاغوت زمان را در پیچید و کاخ سایر طواغیت را به لرزه درآورد.

1400سال از آغاز قیام توحیدی رسول اکرم (ص) می گذرد .نهضتی که از همان آغازش با خون بهترین خلایق رنگین و آبیاری شد. 

با آغاز این نهضت عظیم، بودند عده ای که باهمه عده و عده از کوچکترین اذیت وآذار آن حضرت فروگذار نکردند ودر پی احیای مجد و شوکت از دست رفته شان بودند و هنگامی که دریافتند که یارای مقابله با این حرکت عظیم نیستند سالوسانه و مزورانه اسلام آورده و در عمق دلهایشان تخم کینه  اهل البیت را پرورش داده و در زمین شام کاشتند.و در سال 61هجری دمل چرکین ایشان دهان باز کرد و دستشان به خون پاک ترین خلایق تا مرفق خونین گشت و یزید از بابت این ظفر خود خوانده شعری در مدح پیشینیان خود سرود و به شماتت اهل البیت همت گماشت،

غافل از اینکه نه سپاهش هماورد خون پاک حسین بن علی(ع) است و نه خود یارای  مقابله با عقیله بنی هاشم  را دارد،بلکه با دست خود سرپوش آتشفشان خفته را باز کرده و همین آتشفشان طومار خود وشجره خبیثه اموی را در هم پیچاند.

خون حسین بن علی(ع) تا ابد جوشان و تازه مانده و خواهد ماند و چراغ راه حق پویان و شیعیانش گشت وملجا انقلاب خمینی کبیر در سال42 گشت؛ انقلابی که طومار طاغوت زمان را در پیچید و کاخ سایر طواغیت را به لرزه درآورد وبازهم به سبک مستکبرین می خواستند که نور خدا را با دهان خویش خاموش کنند،غافل از اینکه فوت ایشان باعث شعله ور تر شدن این آتش گشته و چراغ راه درراه ماندگان خواهد شد.

آری این سنت خداست که: تلكَ الأَيّامُ نُداوِلُها بَينَ النّاسِ

 و بازاین سنت خداست که: و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین.

بدون کوچکترین تردیدی آینده از آن مستضعفان است وباز هم سنت خداست: وَ کَذَالِکَ نُوَلىِّ بَعْضَ الظَّالِمِینَ بَعْضَاً بِمَا کاَنُواْ یَکْسِبُون. 

 بله این سنت خداست که هنگامی که یهود طغیان کرد بوسیله بخت نصر تادیب شان کرد و تمام معابد و سرزمین ایشان را ویران و آواره شان کرد .

فاذا جاء وعد اولهما بعثنا علیکم عباداً لنا اولی باس شدید فجاسوا خلال الدیار و کان وعداً مفعولاً؛

پس چون تحقق وعده انتقام ما به سزای نخستین بار از آن دو سرکشی فرا رسید، بندگان سخت جنگجو و نیرومند خود را (چون بخت النصر) بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه های شما نیز جستجو کنند. سوره اسراء،ایه5

حال همان شام،همان سرزمین توسط سربازان فرزند زهرای مرضیه(س) در نوردیده شده و لشگر ابی سفیان زمان را به هزیمت وادار کرده.

حال در بیخ گوش سفیانی، آتشفشان یاران اویس قرنی سر باز کرده  وحال فرعونی دیگر طغیان کرده است.از شرق جهان اسلام تا غرب از گزند  سفاکت و طغیاناو درامان نیستند، در کمال وقاحت و بیشرمی به سلاله پاک رسول الله اسائه ادب می نماید.

آنکسی که شایسته ولایق اطلاق هیتلر بودن است شمایید که دستتان تا مرفق به خون بیگناهان بحرین،یمن،عراق و سوریه آلوده است.هر چند شما اندازه آن جلاد هم جربزه وتوان ندارید.

باید به او گفت:این وادی عرصه سیمرغ است نه جولانگاه پشه گان.بهتر است نگاهی به تاریخچه کشورت بیاندازی و بعد عربده بکشی جوانک.