ایلام بیدار12:19 - 1396/09/05
همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین؛

اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان ایلام برگزار شد + تصاویر

همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر استان ایلام برگزار شد.

ایلام

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در اجتماع ۵هزار نفری بسیجیان، گفت: امام با تفکر بسیجی انقلاب را شروع وبه پیروزی رساند و تا کنون با همین تفکر به حیات خود ادامه می دهد.

امام جمعه ایلام در ادامه به نقش جبهه مقاومت در مقابله دشمنان اشاره و تصریح کرد: امروز هرچه داریم از مقاومت است نه مذاکره، در طول این چهار دهه هرچه توانستند بر علیه ما بکار بستند اما این تفکر بسیجی است که اقندار و صلابت و امنیت ما را تضمین کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تلاش برخی افراد در داخل کشور برای مصادره هر اتفاقی بنام خود، تأکید کرد: برنده اصلی ، جبهه مقاومت ایران اسلامی است نه کسانی که همیشه در فکر هموار کردن نفوذ دشمنان هستند.

خطیب جمعه ایلام در بخش پایانی صحبت های خود به حماسه خدمت رسانی مردم به زوار اربعین اشاره و بیان کرد: خدمت به زائرین ابابعبدالله الحسین افتخاری است که در این سال ها نصیب مردم ایلام شده و الحق و الانصاف این خدمات رسانی در همه عرصه ها در استان ایلام به این عزیزان ارائه می شود.

 

 

سیروان

صبح امروز 5 آذرماه در سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره)، همایش بزرگ بسیجیان شهرستان سیروان در سالن 9 دی سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرداول

 حجت السلام احمد امرایی در اجتماع پرشور بسیجیان گفت:اگر بسیج وارد عمل نمی شد نظام تقدیم آمریکا می شد ولی این شجره طیبه صالحین به میدان آمد ومردم را سازماندهی کرد و امروزه به یک قدرت مانند درخت تنومدی تبدیل شده است.

امرایی تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس دشمنان براین واقعیت که بسیج هیچ وقت کوتاه نخواهد آمد اعتراف کرده اند وامروزه بار دیگر تمام قدرت های دنیا به هدف شوم تضعیف جمهوری اسلامی به میدان آمدند ولی جمهوری اسلامی با رهبری ولایت فقیه وتوسط سپاه و بسیج به جنگ دشمنان رفت.

امام جمعه چرداول بیان داشت:در مقطعی عده ای گفتند که با داعش نمی توان جنگید وحتی داعش موفق شد مناطقی از سوریه را بگیرد وشیعیان زیادی را به خاک وخون کشیدند ولی با تدبیر رهبرانقلاب وقدرت سپاه وبسیج بساط داعش جمع شدو حتی از داعش هم غنیمت گرفته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ایوان

به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به فرمان امام خميني (ره) و روز بسیج؛اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ایوان در سپاه ناحیه ایوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام "علی حیدری"y امام جمعه ایوانt با تبریک هفته بسیج و پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی گفت :سحنان اینجانب بر دو محور خواهد بود مورد اول اینکه ما باید خودشناسی داشته باشیم به این معنا که از توانمندی ها ،سوابق تاریخی و تمدنی و استعدادهای بی کرانی که در این ملت  وجود دارد شناخت داشته باشیم ودیگر اینکه دشمن شناس باشیم،  داشتن این دو خصیصه زمینه بالندگی و پویایی ملت ایران را فراهم می کند.

حجت الاسلام حیدری اظهار کرد :در ایران اسلامی ذخایر عظیم زیادی وجود دارد اما مسئله ای که باعث شده است دشمن از ایران اسلامی بهراسد تعالیم دینی و استکبار ستیزی  است که این عامل باعث شده است که دشمن جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را نداشته باشد .

وی افزود : یکی از توانمندی هایی که در این ملت وجود دارد نبوغ کم نظیر است که اگر این نبوغ در مسیر تعالی قرار گیرد انسانها و شخصیت های بزرگی را شکل می دهند که دنیارا تحت تاثیر خود قرار می دهند .

وی با تاکید براینکه باید از فرصت ها و ظرفیت های موجود استفاده کنیم ادامه داد:خوشبختانه در کشور توانستیم در عرصه های مختلف از فرصت ها ی پیش آمده استفاده نماییم و همین استفاده بهینه از فرصت ها بود که در زمینه هسته ای،موشکی توانستیم به رشد و بالندگی برسیم .

 امام جمعه ایوان بیان کرد :شاهد شکست داعش در عراق و سوریه بودیم که رهبر عظم انقلاب در پاسخ نامه سردار سلیمانی بیان داشتند که کار تمام نشده است و باید هوشیار باشیم و از توطئه های دشمن  قافل نباشیم.

دهلران

همايش بزرگ بسيجيان شهرستان دهلران صبح امروز(پنجم آذرماه) هم زمان با سالروز تشکيل بسيج به دستور بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) در سالن ورزشی شرهانی برگزار شد.
 
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران
همایش بزرگ بسیجیان دهلران

آبدانان

تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان با حضور مسئولین شهرستان  همزمان با 5 آذردر  شهرستان آبدانان برگزار شد.

همچنین در حاشیه این اجتماع نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برگزار شد.




http://www.abdanannews.com/Files/nabi/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b9%20(10).jpg

http://www.abdanannews.com/Files/nabi/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b911.jpg

http://www.abdanannews.com/Files/nabi/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b99%d8%a7%d8%ba%d8%b9%d8%b1%20(10).jpg

http://www.abdanannews.com/Files/nabi/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b99%d8%a7%d8%ba%d8%b9%d8%b1%20(4).jpg

http://www.abdanannews.com/Files/nabi/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b99%d8%a7%d8%ba%d8%b9%d8%b1%20(5).jpg

http://www.abdanannews.com/Files/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b99%d8%a7%d8%ba%d8%b9%d8%b1%20(11).jpg

 
http://www.abdanannews.com/Files/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b99%d8%a7%d8%ba%d8%b9%d8%b1%20(7).JPG

http://www.abdanannews.com/Files/nabi/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b9%20(4).jpg


http://www.abdanannews.com/Files/nabi/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b9%20(3).jpg

http://www.abdanannews.com/Files/nabi/%d8%a7%d8%ac%d8%aa%da%a9%d8%a7%d8%b9%20%d8%aa%d8%b9%20(2).jpg

مهران

در راستای گرامی‌داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، همایش بزرگ بسیجیان در شهرستان مهران برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه مهران در این مراسم گفت:عنصر ولایت پذیری از شاخصه اصلی بسیجیان است که همیشه مطیع امر رهبر بوده اند.

وی اظهار کرد: بسیج کارخانه انسان سازی است و یک بسیجی باید همیشه پا به رکاب ولایت بوده و از ولایت فاصله نگیرد.

امام جمعه مهران افزود: هر وقت از ولایت فاصله گرفته ایم شکست خورده ایم و نمونه بارز آن شکست در برجام بود که بارها مقام معظم رهبری به عدم اعتماد به کشورهای غربی تاکید کردند.

حجت الاسلام موسوی زمانی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعش نیز گفت: این پیروزی به واسطه روحیه بسیجی در بین نیروهای جبهه مقاومت و حضور مدافعان حرم بود که اصل ولایت پذیری را همواره مدنظر خود قرار دادند و از هیچگونه تهدیدی هراس نداشتند.

سرهنگ روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران هدف از برگزاری این همایش را نشان دادن قدرت رزمی بسیج به دولت های استکباری جهان به ویژه آمریکا و اسراییل عنوان کرد.

وی اظهار کرد: بسیج به عنوان پشتوانه نظام در عرصه های مختلف انقلاب توانسته با بکارگیری توان خود، نقش پر رنگی را در انقلاب اسلامی داشته است.

 
دره شهر

"جمال شاکرمی" جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در همایش بزرگ بسیجیان دره شهر گفت: امام خمینی (ره)  با آینده نگری شرایط سخت جامعه در 11ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور به تشکیل بسیج دادند.

وی با بیان اینکه بسیج مستندی از حادثه انقلاب است، اظهارکرد: اندیشکده های دنیا، ضدانقلاب، اتاقهای فکر وسرویسهای اطلاعاتی بسیج را یک ذخیره الهی می دانند.

شاکرمی افزود: یکی از تزهای این اندیشکده ها برای از پای درآمدن نظام نابودی تشکیلات بسیج بعنوان جایگاه مردم، روحانیت، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف است.

وی دانش اموزان و دانشجویان را ستون اصلی  بسیج عنوان و تصریح کرد: با عملیاتی کردن نگاهها و کلید واژهای امام راحل توسط رهبر انقلاب شاهد حضور میدانی، پوینده و بانشاط بسیج در همه ماموریتها و عرصه های علمی،سازندگی و جهادی هستیم.

این مقام نظامی  بسیج را ستون اصلی امنیت داخلی دانست و یادآورشد:دستگیری ریگی، زمینگیر کردن داعش، عبور از فتنه 88، پیروزی در 8 سال دفاع مقدس و حفظ تمامیت ارضی کشور  براساس تفکر و روحیه بسیجی انجام شد.

وی افزود: تشکیلات  بسیج خاصیت حزبی و گروهی نداشته و مافوق جریانهای سیاسی به دنبال تحقق اراده الهی در بین جامعه است.

 شاکرمی خاطرنشان کرد: اگر سپاه در خارج از مرزها حرفهای زیادی برای گفتن داشته به برکت این تشکیلات مردمی است.

وی تصریح کرد: در موضوع سوریه دغدغه همه مسئولان تربیت نیروهایی همطراز با انقلاب بود، اما سهرابیها و حججیها باحرکت در امتداد راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس عظمت واقتدار ما را برای دستیابی به قله های ترقی و پیشرفت نشان دادند.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهارداشت: امروز نا آرامیهای شمالغرب بعنوان مقعر جولان داعشیها و تکفیریها به فرصتی برای نظام جمهوری اسلامی و نزدیکی نیروهای مسلح با مردم تبدیل شد.

وی افزود: امروز سنگرهای دفاعی ما در سوریه، عراق و لبنان به مقابله با دشمن برپا شده اند.

 

 
 

 

 

 

انتهای پیام/س