ایلام بیدار07:12 - 1396/07/27
واکنش دانشجویان ایلامی به سخنان رپیس جمهور امریکا:

سخنان ترامپ تداوم پروژه هویت زدایی از ایران اسلامی است/ مقابل استکبار عقب نشینی نخواهیم کرد

دانشجویان ایلامی به سخنان رئیس جمهور امریکا واکنش نشان داده و آن را در راستای پروژه تخریب هویت ایرانیان قلمداد کردند.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازایلام رصد، در پی سخنان رئیس جمهورآمریکا همه ملت ایران با شیوه ها و مطالب و سخنان متفاوت چه در فضای مجازی و چه با تجمع ها و صدور بیانیه و طومار در صدد پاسخ دادن به یاوه گویی های ترامپ برآمدند، تا به وی ثابت کنند که هر آنچه در ذات خبیث استکبار نسبت به ایران اسلامی نهفته است از زبان رئیس جمهور آمریکا بیان می شود و این ملت سال ها است که نه تنها درمقابل این تهدیدها و تحریمها سر خم نکرده بلکه بر تداوم مسیر مقاومت و ایستادگی خویش مصمم تر گشته است.

ایلام رصد، درگفتگو با برخی از دانشجویان ایلامی نظرات آنان را در خصوص سخنان و اظهارات ترامپ جویا شده، که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

محمد محمدی دانشجوی ایلامی در این باره گفت: ترامپ و اوباما و بوش و ... ندارد، شاید بعضا این افراد با شعار های انسان دوستانه و منصفانه نیز روی کار امده باشند و این عوام فریبی هارا صورت داده باشند اما تمامی آنها سیاست های کثیف و آمریکایی ثابتی را که سیاست استکبار جهانی است پیگیری میکنند و بدون توجه به مردم خود و دنیا فقط به دنبال منافع و اهداف خود هستند، پس سخنان ترامپ دیوانه شاید به نحوی عوام فریبی است نه چیز دیگر.

صادقی دیگر دانشجوی ایلامی عنوان کرد: امیدواریم که این قبیل اقدامات دیوانه وار امریکا و ترامپ عده ای را از خواب بیدار کند و دیگر متوجه شوند امریکا نمیتواند قابل اطمینان باشد و چیزی به اسم برجام جز کاغذ پاره ای نیست. تحریم هایی که ترامپ از آن دم میزد تنها نتیجه ضعفها و عقب نشینی هایی است که تیم مذاکره کننده باعث شدند. دبه برجام باید درسی باشد برای دولت های آینده که در جای پای اشتباهات دولت اقای روحانی و خاتمی نگذارد و پا به پای منویات رهبر انقلاب حرکت کند تا مبادا نخاله ای همانند ترامپ ملت ایران را تحقیر کند.

حسین شفیعی دانشجوی دانشگاه ایلام عنوان کرد: ترامپ با تمام دیوانگی اش به خوبی  دانست چگونه سیاست ارمان و هویت ایرانی ها را مورد هدف قرار دهد، از طرفی سیاستهای ما را و از طرف دیگر نماد ایران یعنی خلیج فارس را خلیج عربی ذکر کرد تا هویت ایرانیان را نابود کند.

این پروژه تخریب هویت ایرانیان یک دکترین امریکایی و در پی و ادامه ساخت فیلم های 300است. که باید تمامی ما با زیرکی خود موجب تخریب فرهنگ کهن ایرانی و تفکر انقلابی نشویم و بلکه حافظ این دو گوهر گرانبها باشیم که چرا همین دو ناجی ما است در اخرالزمان و در این اضطراب جهانی.

 

 

اقبالی دانشجوی دانشگاه ایلام در این خصوص عنوان کرد: اگر میخواهیم تفکر و ایدئولوژی ایرانی اسلامی و انقلابی در دنیا فراگیر شود باید راه و هدف درست را در این تهدیدات تشخیص داد، الحمدلله ملت و بزرگان سیاسی نظام اسلامی ایران این هدف را به خوبی پیش میروند و به درستی میدانند که باید در مقابل دشمنان خارجی پشت به پشت هم در مقابلشان ایستاد، این موضوع را در این روزها به خوبی میتوان مشاده کرد که باوجود یاوه گویی های ترامپ و اختلاف نظرهای داخلی تمامی ملت ایران در برابر این مسئله یک ید واحده شدند و ثابت کردند همواره محکم در مقابل این زورگویان ایستادگی میکنند.

 

 
 
انتهای پیام/س