ایلام بیدار17:33 - 1396/07/19
استاندار ایلام:

مشکلات مالی پروژه های اربعین مرتفع می شود

استاندار ایلام از پیمانکاران فعال در پروژه های راهسازی منتهی به مرز مهران خواست تلاش بیشتری برای به سرانجام رساندن برنامه ها داشته باشند.

به گزارشايلام بيدار، "قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام در نشست اعضای کمیته زیرساخت اربعین استان ایلام با حضور معاون عمرانی وزیر کشور اظهار داشت: در فاصله حدود یک ماهی که به اربعین حسینی باقیمانده باید هم و غم تمامی مدیران و پیمانکارا ن تکمیل طرح های در دست اجرا باشد.

وی ادامه داد: بدون شک امسال نیز با حجم اندوه تردد زائران از مرز مهران روبرو خواهیم بود و باید سطح آمادگی ها را بیش از گذشته ارتقا دهیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: ۲۰ پروژه راهسازی در مسیرهای مختلف استان در حال انجام است که باید پروژه های را که قابلیت تکمیل شدن دارند تا قبل از ایام اربعین امسال تکمیل شوند.

سلیمانی یادآور شد: روند امور شتاب خوبی دارد ولی در نقاطی که عرض جاده کم است باید سرعت کار برای تعریض مسیر بیشتر شود.

وی اضافه کرد: برخی از نیازهای اربعین استان به استان های معین واگذار شده و آمادگی کامل برای رفع این نیازمندی ها از سوی این استان ها نیز اعلام شده است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد:پیمانکاران در فرصت باقیمانده تا اربعین با جدیت تمام کار کنند و پروژه های حساس را تا قبل از اوج تردد زائران تکمیل کنند، مشکلات اعتباری آنان نیز به زودی برطرف خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با جدیت و تلاش صورت گرفته امسال نیز در پذیرایی از زائران مردم و مسئولان دستگاه های مختلف استان سربلند باشیم.

 

انتهای پیام/س