ایلام بیدار17:28 - 1396/07/19
معاون وزیر کشور:

زیرساخت های اربعین استان ایلام به سرانجام می رسند

معاون وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین مباحث زیرساختی در استان ایلام و مرز مهران، توجه به آینده نگری و تدوین برنامه های جامع برای پروژه هاست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، "محمدعلی افشانی"،معاون عمرانی وزیر کشور در ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: مرز مهران به عنوان یکی از مهمترین مرزهای کشور طی ایام اربعین شاهد تردد میلیونی زائران خواهد بود.

افشانی تصریح کرد: هم اکنون پروژه های زیرساختی متعددی در استان ایلام و مرز مهران در حال اجرا است که باید تا قبل از ۵ آبان، تکمیل شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین پروژه های زیرساختی در استان بحث چهارخطه کردن جاده ایلام- مهران است، ادامه داد: باید گره های ترافیکی که در این محور وجود دارد و پروژه هایی که به این منظور در حال اجراست، قبل از اربعین به سرانجام برسند.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین مباحث زیرساختی در استان ایلام و مرز مهران، توجه به آینده نگری و تدوین برنامه های جامع برای پروژه هاست.

افشانی افزود: باید با آینده نگری و تدوین برنامه های جامع نسبت به اجرای پروژه های زیرساختی در مرز مهران اقدام کرد، چرا که تردد از این مرز قطعا در آینده بیشتر خواهد شد و باید آینده نگری کرد.

وی تأکید کرد: در بحث پروژه های زیرساختی جاده ایلام- مهران تا پایان سال ۹۷، چهارخطه خواهد شد.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد: برای اجرای پروژه های زیرساختی در مرز مهران دیگر برنامه های کوتاه مدت نباید اجرایی شود و از برنامه های بلندمدت و کارهای اساسی استفاده کرد.

گفتنی است محمدعلی افشانی صبح امروز به منظور بازدید از پروژه های زیرساختی در مرز مهران وارد استان شد و به همین منظور از پروژه های زیرساختی اربعین از جمله تقاطع غیرهمسطح ارغوان، پروژه چهارخطه کردن ایلام-مهران بازدید کرد.

افشانی علاوه بر این بازدیدها، از پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین نیز بازدید به عمل آورد و بعد از جلسه ستاد اربعین قرار است از محور ترشابه به عنوان مسیر دوم زائران اربعین بازدید کند.

 

انتهای پیام/س