ایلام بیدار07:48 - 1396/07/13
گزارش؛

بهره برداری از تنها جایگاه CNG آبدانان در هاله ای از ابهام

افتتاح و بهره برداری از تنها پجایگاه C.N.G شهرستان آبدنان در هاله ای از ابهام قرار دارد

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر، شهرستان آبدانان دارای پروژهای نیمه کاره ای متعددی از جمله سد ورگر،تونل کبیرکوه، گشتارگاه صنعتی و ...هست که طبق گفته مسئولین در زمان کلنگ زنی باید همه ای این پروژه ها در حال حاضر به بهره برداری رسیده باشند

یکی از این پروژه ها احداث تنها جایگاه C.N.G در شهرستان آبدنان است که افتتاح و بهره برداری از آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.
این پروژه در مردادماه سال 94 با حضور مسئولین کلنگ زنی شده و طبق گفته "مجید عسگری"فرماندار آبدانان در زمان کلنگ زنی طرح باید 5 ماه بعد از سوی بخش خصوصی اجرا شود اما متاسفانه از زمان کلنگ زنی بیش از دو سال و جند ماه می گذرد و خبری از افتتاح یا بهره برداری این طرح نیست.
"عباس شمس الهی "مدیر عامل شرکت گاز استان در اردیبهشت ماه امسال عدم  اجرای این پروژه وجود معارضه شخصی عنوان دانست.

تمام امکانات لازم برای اجرای پروژه فراهم است

"علی آرمانده" پیمانکار جایگاه سی ان جی شهرستان آبدانان در گفتگو با خبرنگارما اظهار داشت: از زمان تحویل این پروژه چند بار عملیات حفاری انجام گرفته متاسفانه یک بار توسط اداره زاه شهرستان و چندبار توسط معارض شخصی حفاری ها پر شدندو در این راستا ضررهای به شرکت من وارد شده است.
وی با بیان اینکه تمام امکانات لازم برای اجرای این پروژه فراهم است ، افزود:در صورتیکه مشکل معارض های شخصی این پروژه رفع گردد تا 20روز دیگر این طرح به بهره برداری خواهد رسید .
پیمانکار جایگاه سی ان جی شهرستان آبدانان با اشاره به اینکه مسئولین شرکت گاز استان و آبدانان در رفع این مشکل تلاش بسیاری کرده اند، اضافه کرد:زمان اتمام این پروژه که تحویل گرفته ام به پایان رسیده است اما به خاطر رضای خدا و خدمت به مردم در تلاش هستم که این پروژه را به اتمام رسانم.

انتهای پیام/ی