ایلام بیدار17:18 - 1396/07/11

مراسم استقبال از قهرمان پاورلیفتینگ جهان در ایلام

مجتبی ملکی دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ جهان در فرودگاه ایلام مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارشايلام بيدار،مراسم استقبال از مجتبی ملکی دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ جهان در فرودگاه ایلام روز سه شنبه با حضور تعدادی از چهره های ورزشی استان و مردم و فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در فرودگاه شهدای ایلام برگزار  و با اهدا دسته گل از این ورزشکار تقدیر شد. 

رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس سینه جهان در روزهای 30 و 31 شهریورماه با حضور رئیس فدراسیون جهانی (AWPC) و نمایندگان وادا (WADA) و ورزشکاران سراسر جهان در کشور چک برگزار شد که مجتبی ملکی عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد. 
قهرمان شایسته و نام آشنای ایلامی در این آیین به خبرنگاران گفت: مدال طلای خود را به شهیدان مدافع حرم تقدیم می کند شهیدان غیرتمند مدافع حرم قهرمانان واقعی هستند که با نثار جان خود در راه مبارزه با تکفیر گام بر می دارند. 
مجتبی ملکی یاد اوری کرد: این رقابت ها با حضور 42 کشور و 926 ورزشکار از کشورهای مختلف چون امریکا، روسیه، اوکراین و کشورهای حوزه اسکاندیناوی در کشور جمهوری چک برگزار شد. 
وی ادامه داد: رقابت های جهانی همیشه از سطح بسیار بالایی برخوردار است و همه ورزشکاران دارای عنوان حضور دارند که این موضوع کار را برای رسیدن به کسب مدال سخت تر می کند. 
وی افزود: 'برای رسیدن به این قهرمانی تلاش بسیاری کردم و از خیلی چیزها گذشتم اکنون خوشحالم که حاصل ماه ها تلاشم قهرمانی در جهان و کسب فرصتی برای قدردانی از شهدای مدافع حرم بوده است.

 

انتهای پیام/ش