ایلام بیدار08:36 - 1396/07/10

پاک شدن عکس و نام مروارید در پروفایل تلگرامی گروه عقلانیت تا بنرهای استقبال از سلیمانی

نام و عکس محمدرضا مروارید استاندار ایلام از پروفایل گروه تلگرامی عقلانیت منتسب به استانداری ایلام تا بنرهای استقبال از سلیمانی استاندار جدید ایلام حذف شد.

گروه سیاسی ایلام بیدار- *پژمان مهدوی فر:: کمتر از 10 ساعت به معارفه قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار جدید ایلام باقی مانده که برخی اقدامات حال هوای خاصی را به فضای سیاسی استان ایلام داده است.

نخستین اقدام تعجب‌‌انگیز گروه عقلانیت منتسب به استانداری ایلام حذف عکس محمدرضا مروارید استاندار ایلام از پروفایل این گروه بوده که عصر روز گذشته توسط مدیر کانال که از کارکنان روابط عمومی استانداری ایلام است، صورت پذیرفت و بسیاری از اطرافیان مروارید استاندار ایلام نیز به سرعت عکس پروفایل‌های تلگرامی خود را پاک کردند.

نکته دیگری که روز گذشته به وقوع پیوست آن بود که شورای شهر و شهرداری ایلام نیز با نصب بنرهایی مقدم قاسم سلیمانی‌ دشتکی استاندار جدید ایلام و رحمانی فضلی وزیر کشور برای سفر به استان ایلام را گرامی داشته و تنها به موضوع معارفه قاسم‌سلیمانی در سفر وزیر کشور به ایلام پرداخته و نامی از تکریم مروارید استاندار ایلام نبرده‌اند.

این رویکرد اطرافیان و برخی مدیران حوزه‌های مختلف محمدرضا مروارید استاندار ایلام پیام‌های بسیاری دارد که بیش از همه باید به این نکته توجه کرد که مروارید در انتخاب اطرافیان و نزدیکان خود دچار اشتباه محاسباتی بوده و در واقع افراد به اصلاح نزدیکان و یاران او چه در دوران استانداری ایلام و چه اکنون که در آخرین لحظات این مسؤولیت قرار دارد فقط به خاطر منافع خود با او بودند و اکنون که با او بودن منفعتی ندارد از او جدا شده‌ و عکس او را نیز حذف کردند.

این رویکرد بیانگر این است که این افراد تنها به دنبال منافع خود بوده و کاری به امورات استان ایلام و رفع مشکلات مردم نداشته و تنها در حال تلاش برای نزدیک کردن خود به استاندار وقت ایلام بوده‌اند.

با عنایت به تجربه کاری قاسم سلیمانی‌دشتکی در تصدی مسؤولیت‌های مهم در استان‌های مختلف کشور بدون تردید این نوع افراد در بدنه مدیریتی او جایگاهی نداشته و تنها افرادی می‌توانند او را یاری کنند که تنها دغدغه آنان رفع مشکلات مردم استان ایلام و توسعه و پیشرفت و آبادانی استان ایلام است.

نکته بعدی که از این ماجراها می‌شود برداشت کرد این است که اعضای شورای شهر ایلام که نمایندگی مردم ایلام را در شورای شهر ایلام به تازگی دریافت کرده‌اند از عملکرد محمدرضا مروارید استاندار ایلام رضایت نداشته و به این شیوه اعتراض خود را ابراز داشته‌اند.

در هر حال  آماده دریافت مطالب اعضای شورای شهر و شهرداری ایلام یا حتی دوستان و یاران و نزدیکان محمدرضا مروارید است که علل ترک دیرهنگام یار دیدین و قدیمی خود ( محمدرضا مروارید) را برای افکار عمومی توضیح دهند.

احتمالا اعضای شورای اسلامی شهر ایلام و همچنین افرادی که منتسب به نزدیکان و یاران محمدرضا مروارید استاندار سابق ایلام هستند سخنانی برای گفتن داشته باشند که شنیدن آنها برای افکار عمومی ضرورت دارد.

کمتر از 10 ساعت دیگر قاسم سلیمانی‌دشتکی راس ساعت 16 در سالن آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام به عنوان استاندار جدید ایلام از سوی وزیر کشور معرفی شده که برای ایشان در سمت جدید آرزوی توفیق داشته و برای محمدرضا مروارید استاندار سابق ایلام نیز آرزوی سلامتی و بهروزی می‌شود.

 

*سردبیر خبرگزاری فارس استان ایلام