ایلام بیدار17:06 - 1396/07/07
نماینده مردم دهلران در مجلس:

هیچگاه به دنبال اعمال نظر در تعیین اعضاء شورای شهر نیستم

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت:اینجانب به عنوان نماینده حوزه جنوب استان ایلام رسما اعلام می‌دارم که هیچگاه به دنبال اعمال نظر در تعیین اعضاء شورای بخش، شهرستان و شهرداران نبوده و نیستم.

به گزارشايلام بيداربه نقل از فارس،شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: با عنایت به اخبار و شایعاتی که به نادرست و هدفمند در فضای عمومی و مجازی در مورد انتخابات شورای بخش و انتخاب شهرداران دست به دست می‌شود برای اطلاع مردم و تنویر افکار عمومی ذکر نکاتی را لازم می‌دانم.

کاظم زاده ادامه داد: همانگونه که بارها در محافل سیاسی و اجتماعات مردمی بیان داشته‌ام بنده با خدای خود و مردم شریف حوزه عهد و پیمانی بسته‌ام و همچنان بر آن عهد پایبندم و اعلام کرده‌ام و می‌کنم که اینجانب نماینده تمام مردم حوزه و تفکرات و طیف‌های سیاسی رسمی و مورد قبول نظام بوده و برای احقاق حقوق همه مردم نهایت تلاش و کوشش خود را به کار می‌گمارم و به هیچ طیف ،گروهی اجازه نمی‌دهم که از نام نماینده به نفع گروه و طیف سیاسی خود بهره‌برداری کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اینجانب به عنوان نماینده حوزه جنوب استان ایلام رسما اعلام می‌دارم که هیچگاه به دنبال اعمال نظر در تعیین اعضاء شورای بخش، شهرستان و شهردارن نبوده و نیستم.

وی تصریح کرد: همه اعضای شورای اسلامی روستا و شهر شاهد این مطلب هستند و آنچه برای اینجانب اهمیت دارد اعمال نظر مردم از طریق اعضای شورا‌هاست، حسب وظیفه نظارتی به فرمانداران، بخشداران و مدیران اجرایی اعلام می‌کنم در اجرای قانون انتخابات بخش و شهرستان و معرفی شهرداران در تمام مناطق فقط مر قانون را اجرا کنند و هر گونه سهل‌انگاری و عدم اجرای قانون و ملاحظه‌کاری از جانب هیچ مدیری پذیرفتنی نیست و در صورت سهل‌انگاری طبق قانون با ایشان برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/ش