ایلام بیدار13:20 - 1396/07/06
مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور کشور:

دفاع مقدس جلوه ای از عاشورا است/ راهیان نور هدیه شهداء به جوانان

سردار سلیمانی اظهار داشت: راهیان نور هدیه شهدا به جوانان بوده و مقدمه بازگشت خویش به خویشتن است.

به گزارشايلام بيدار، سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج مستضعفین کشور، در همایش تجلی اخلاص در هتل زاگرس ایلام، گفت: قریب به 40سال از پیروزی انقلاب گذشته است، و همواره دشمن از کینه توزی خود بر علیه این نظام و کشور دست برنداشته است و همواره از اشاعه تفکر انقلابی در خارج از مرزهای ایران واهمه داشته است.

وی اظهار کرد: گفت: دشمن به دنبال خاموشی تفکر امام و انقلاب بوده و هست ولی غافل بودند از نهضت امام. امروزه میبینیم شهید حججی یک نفر بود ولی قبل از شهادت فضا را با شعار هیهات مناالذله تسخیر کرد.

رئیس سازمان اردویی و گردشگری کشور شهدا را مظهر عقلانیت دینی و مدافع حقانیت اعلام و بیان کرد:  بی شک یکی از ماندگارترین راه های احیا یاد شهدا در تبیین خط شهادت و.مقابله با  تهاجم فرهنگی بیان ایثارگری ها و حماسه های آنان است.
سلیمانی با بیان اینکه احترام خاصی برای ایلام قائل هستیم و ایلام دومین استان شهید پرور کشور است، افزود: دفاع مقدس تابلویی از عاشورا و انگیزه ها مجذوب ولایت ها روحیه استکبار ستیزی فداکاری، خلوص است.

وی با اشاره به برگزری هر ساله عزادااری امام حسین (ع) و دور بودن از کهنگی و فراموشی قیام عاشورا، خاطرنشان کرد: هرسال این.مراسم نسبت به سال گذشته رونق بیشتری دارد، جنس دفاع مقدس نیز همین است و هیچگاه کهنه گی ندارد، و این دستاوردها و ایثار ها را باید به نسلهای بعد از خود انتقال دهیم.

این مقام مسئول یادآور شد: برای انتقال این اهداف بستری مناسب تر از راهیان نور نیست، و باید گفت تحولی که این مناطق در افراد ایجاد می کنند غیر قابل انکار است.

سردار سلیمانی اظهار داشت: راهیان نور هدیه شهدا به جوانان ما است و مقدمه بازگشت خویش به خویشتن است. بستر سازی راهیان نور نقطه تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است.

انتهای پیام/ی