ایلام بیدار13:27 - 1396/07/03
اولین واکنش رسمی استاندار جدید ایلام در گفتگو با ایلام بیدار؛

ایثار و غیرت مردم ایلام زبانزد است/اعلام برنامه ها به هنگام حضور در استان

استاندار جدید ایلام گفت:مردم ایلام دارای ایثار،اعتقاد و تعهد خاصی هستند که خدمت رسانی به این مردم حلاوت و شیرینی خاصی را به همراه خواهد داشت.

"قاسم سلیمانی دشتکی" استاندار جدید ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار استانیایلام بیدار،با بیان اینکه خدمت به مردم استان ایلام برای من افتخار است،گفت:غیرت مردم استان ایلام اعم از مرد و زن در کشور  زبانزد است.

وی ادامه داد:این مردم دارای ایثار،اعتقاد و تعهد خاصی هستند که خدمت رسانی به این مردم حلاوت و شیرینی خاصی را به همراه خواهد داشت.

سلیمانی تاکید کرد:ان شاءالله در روزهای آینده به ایلام خواهم آمد تا از نزدیک عرض ادبی به مردم داشته باشم.

استاندار جدید ایلام در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های خود برای پیشرفت استان ایلام گفت:بزودی برنامه های خود را به هنگام حضور در ایلام به مردم اعلام خواهم کرد.

سلیمانی در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه ارتباط خود با رسانه ها گفت:در طول چهارسالی که در چهارمحال بختیاری بودم اصولا اطلاع رسانی در خصوص نظرات و برنامه ها را تنها از طریق صدا و سیمای مرکز استان به مردم منعکس می کردم.

هیات دولت عصر روز گذشته(یکشنبه 2 مهرماه) به ریاست حسن روحانی، "قاسم سلیمانی دشتکی" را به عنوان استاندار جدید ایلام معرفی و جایگزین محمد رضا مروارید استاندار پیشین ایلام کرد.

با انتخاب سلیمانی به عنوان استاندار ایلام وی بیست و یکمین فردی خواهد بود که سکانداری استانداری ایلام را برعهده خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ش