ایلام بیدار09:49 - 1396/06/29
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

رژه نیروهای مسلح در ایلام برگزار می شود

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح با هدف نمایش اقتدار و اتحاد در ایلام برگزار می شود.

جمال شاکرمی جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار جهاد و مقاومت ايلام بيدار با اشاره به گرامیداشت ایام الله دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی به مدیریت داهیانه امام خمینی (ع) دارای برکات زیادی بود که مهمترین آنها اتحاد و همدلی نیروهای مسلح است.

شاکرمی اظهار کرد: رمز اصلی این اتحاد نیز چیزی جز اقتدا به مقام معظم رهبری بعنوان حامی اصلی این نیروها نمی باشد.

وی با بیان اهمیت اتحاد در نیروهای مسلح بیان داشت: این اتحاد و همدلی همواره باعث یأس و نامیدی در دشمنان بوده و بعنوان سدی محکم در برای هجوم ایادی استکبار به شکور می باشد.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: نیروهای مسلح در کشور رسالت عظیمی برعهده داشته و آن نیز قدردان ملتی است که همواره پشتیبان آنها بوده اند و باید در همه حال یا و یاور این مردم و باشند.

شاکرمی در ادامه با شاره به برگزاری رژه حماسی نیروهای مسلح اظهار داشت: هرساله برای نشان دادن این عظمت و قدرت نیروهای مسلح مراسم نمادین رژه ای در سراسر کشور برگزار می شود.

این مقام نظامی ادامه داد: در استان و شهر ایلام نیز همراه با سایر استان های کشور این مراسم باشکوه در میداین اصلی و با حضور یگان های نمونه از سپاه، ارتش،نیروی انتظامی و بسیج برگزار و با نمایش اقتدار بار دیگر ولایتمداری خود را به منصه ظهور می رسانند.

وی در پایان از تمام مردم ولایی و شهید پرور استان برای حضور در این مارسمات باشکوه دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/ی