ایلام بیدار07:15 - 1396/06/29
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام خبر داد؛

پخش ویژه برنامه‌های دفاع مقدس از رسانه استانی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام با پخش ویژه برنامه‌های مختلف در سه حوزه سیما، صدا و خبر رشادت‌های مردم استان را در دوران دفاع مقدس بازگو می‌کند.

به گزارشايلام بيدار، "علیرضا شیروی"، مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام با داشتن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق گنجینه ارزشمند دفاع مقدس است، اظهار داشت: رسانه استانی در هفته دفاع مقدس و با حضور رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران رشادت‌های مردم استان را در دوران دفاع مقدس بازگو می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صدا و سیمای مرکز استان برای پوشش رسانه‌ای ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان ایلام گفت: در حوزه سیما ویژه برنامه عاشورائیان با آیتم‌های متنوعی همچون دعوت از رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس، مصاحبه با ایثارگران و خانواده معظم شهداء و مادران شهید، مسابقه فیلم و عکس دفاع مقدس هر شب  به صورت زنده و بمدت یک ساعت میهمان خانه ایلامی‌ها خواهد بود.

وی افزود: در این هفته پخش جشنواره فیلم‌های سینمایی و مستند ، روایت فتح، نماهنگ و زیرنویس و تله فیلم‌های دفاع مقدس در لیست پخش شبکه استانی ایلام قرار گرفته است و علاوه بر آن برنامه‌های خانواده،کودک،جوان، ورزش و... نیز به نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت.

شیروی همچنین به ویژه برنامه‌های صدای استانی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: صدای ایلام با برنامه های روایت راوی(بیان خاطرات رزمندگان و روایت پایمردی و مقاومت مردم استان در دوران دفاع مقدس)،نمایش های رادیویی با مضمون دفاع مقدس،ایلام و توسعه،چراغ راه،ایواره و خیر،گلبانگ شبانه ،آهنگ جوانی و شوکیانه به بیان رشادت های مردم استان در دوران دفاع مقدس می‌پردازد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام از تهیه و پخش گزارش‌های متنوع خبری در اخبار ایلام خبر داد و تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 10 گزارش فاخر خبری و تولیدی تهیه و در شبکه استانی و سراسری پخش می‌شود و رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس با حضور در برنامه گفت‌وگوی خبری از نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس خواهند گفت.

 

انتهای پیام/س