ایلام بیدار07:19 - 1396/06/23
جانشین سپاه ناحیه دره شهر:

40 ویژه برنامه دفاع مقدس در دره شهر اجرا می شود

جانشین سپاه ناحیه دره شهر گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، "احمد محمدی"جانشین سپاه مناحیه دره شهرگفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

وی با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است، اظهار کرد: بی‌گمان دفاع مقدس قطعه‌ای ارزشمند و پر افتخار از تاریخ ایران اسلامی بوده که علاوه بر تثبیت انقلاب، استراتیژی نظام را نیز ترسیم کرد.

محمدی افزود: سپاه ناحیه دره شهر نیز در راستای گرامیداشت یاد و خاطره رشادت و دلیر مردیهای مردان و زنان این سرزمین و نیز پاسداشت  شهدای انقلاب اسلامی 40 ویژه برنامه در سطح شهرستان اجرا می کند.

وی تصریح کرد: 15 برنامه اجرایی این هفته بصورت شهرستانی و بقیه نیز درون سازمانی برگزار می شود.

سرهنگ محمدی یادآورشد: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، زنگ ایثار و پایداری، برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری کنگره شعر دفاع مقدس، حضور نیروهای نظامی و انتظامی در نماز جمعه، برگزاری پیاده روی بزرگ خانواده، دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از جانبازان، بر گزاری یادواره شهدا، اقامه نماز وحدت از مهمترین برنامه های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان است.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز بسیج شهرستان با اقداماتی از جمله محرومیت زدایی و اعزام تیمهای بسیج جامع پزشکی به روستاهای دورافتاده و محروم، جاده سازی، ساخت و ساز مساجد و کمک به افراد کم بضاعت و بی بضاعت در این هفته خدماتی ارائه می کند.

جانشین بسیج ناحیه دره شهر گفت: همچنین به منظور ارج نهادن به ایثارگریها، رشادتها و آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان با فداکاری شهدای زن شهرستان، یادواره این شهدای گرانقدر برگزار می شود.

وی با دعوت از همه مسئولان به حضور در مراسمات این هفته مقدس تصریح کرد: مسلما تلاش و حضور مسئولان در اینگونه برنامه ها بعنوان الگو توسط مردم رصد می شود که خود مسئولیت مارا برای برگزاری مناسب هفته دفاع مقدس سنگینتر میکند.

جانشین سپاه ناحیه دره شهر همچنین با محکوم کردن کشتار مسلمانان در میانمار خاطرنشان کرد: مسلمانان روهینگیا نیازمند یاری مسلمانان سایر کشورها هستند زیرا فجیع ترین جنایت ها در این منطقه علیه مسلمانان صورت می گیرد و مجامع بین المللی نیز در قبال این جنایت ها ساکت هستند.

به مناسبت بزرگداشت مجاهدت ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی، در تقویم رسمی کشورمان از سی و یکم شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/س