ایلام بیدار08:39 - 1396/06/21
به منظور خدمات دهی مناسب به زوار؛

مجتمع رفاهی اربعین در دهلران احداث می شود

سخنگوی شورای شهر دهلران گفت: جهت خدمات دهی مناسب به زوار اربعین حسینی مجتمع رفاهی در شهر دهلران ساخته می شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران  ،"رحمان جابری" سخنگوی شورای شهر دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه انتظار داریم که ادارات با اعضای شورا همکاری داشته باشند، اظهار کرد: اگر عضوی از شورا با اداره ای تماس می گیرد برای حل مشکل شهروندان است که انتظار می رود مدیریت مجموعه همکاری لازم را انجام دهد.

وی افزود: هر ارگانی که می خواهد در شهر حفاری نماید باید به شهرداری اطلاع دهد تا پیش بینی های لازم برای عدم مشکل برای شهروندان اتخاذ شود.
 
سخنگوی شورای شهر دهلران با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و مزدیک شدن به اربعین حسینی، بیان نمود: اربعین فرصت مناسبی برای شناساندن دهلران است، فرصت هایی چون اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و معرفی شهرستان دهلران و ما باید به نحو احسنت از این فرصت استفاده کنیم.
 
وی عنوان کرد: دهلران بین دو مرز بین المللی شلمچه و چزابه و مهران گیر کرده است و با جود پتانسیل داشتن مرز بین المللی اما هنوز گمنام مانده است.
 
جابری افزود: از سوی استانداری برای اربعین به شهرداری دهلران 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار گذاشته اند که از این میزان تا کنون 1میلیارد و 500 میلیون ریال تخصیص داده شده است.
 
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای شهر دهلران جهت خدمات دهی مناسب به زوار اربعین حسینی مجتمع رفاهی مناسب در جنب پارک اناران برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی احداث می‌شود.
 
نائب رئیس شورای شهر دهلران اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل که بین اعضای شورای شهر و شهرداری وجود دارد این مجتمع تا قبل از اربعین ساخته می‌شود.
 
وی عنوان کرد: توجه به زیر ساخت‌های شهری، مبلمان شهری و توسعه فضای سبز از جمله برنامه‌های مهمی  است که شورا و شهرداری  در دستور کار خود قرار داده است.
 
انتهای پیام/الف