ایلام بیدار08:51 - 1396/06/20
رئیس پلیس فتای ایلام خبر داد؛

دستگیری گردانندگان کانال توهین به مقدسات در ایلام

رئیس پلیس فتای انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری سه گرداننده کانال شبکه اجتماعی توهین به مقدسات در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "علی جمالی"، رئیس پلیس فتای ایلام در این خصوص گفت: در پی رصدهای ۲۴ ساعته کارشناسان این پلیس و اطلاع از فعالیت کانالی که اقدام به نشر مطالب موهن و توهین آمیز به مقدسات و ائمه اطهار کرده بود پس از هماهنگی با مراجع قضایی اقدامات برای شناسایی و دستگیری گردانندگان آن آغاز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از بررسی‌های مأمورین این پلیس معلوم شد ۳ نفر مدیریت این کانال‌ها را بر عهده دارند، تصریح کرد: پس از شناسایی متهمین طی ۳ عملیات همزمان کلیه مدیران این کانال دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا ایلام در ادامه با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده هرکدام منکر اتهام خود شدند اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی معرف شدند، عنوان کرد: این افراد با تغییر در تصاویر و ترکیب صداها و فایل‌های ویدئویی اقدام به توهین به مقدسات می‌کردند.

سرهنگ جمالی در پایان با هشدار به افرادی که با راه‌اندازی گروه‌ها و کانال‌های تشبکه‌های اجتماعی که اقدام به توهین به مقدسات می کنند، گفت: پلیس فتا با رصد مداوم خود اجازه نخواهد داد که چنین افرادی بخواهند امنیت روانی جامعه را در فضای مجازی به خطر بیندازند.

 

انتهای پیام/س