ایلام بیدار09:22 - 1396/06/16
امام جمعه آبدانان:

اردوهای جهادی تمرین خودسازی است

امام جمعه آبدانان گفت: شهید حججی پس از فعالیت در این اردوها و حضور در جبهه نبرد با تکفیری ها ، نمونه خودسازی را به نمایش گذاشت.

به گزارشايلام بيدار، حجت السلام"حسین حاجیلری"، امام جمعه آبدانان در جمع گروه های جهادی روستای آب انار ضمن قدردانی از تلاش های دانشجویان بسیجی و اعضای این قرارگاه در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بر لزوم توجه به برنامه های فرهنگی و جریان سازی ارزشی در روستا ها تاکید کرد و اظهارداشت:مسئولین و خیّرین علاوه بر حمایت از برنامه های عمرانی در این مناطق از فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی گروه های جهادی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است حمایت و پشتیبانی کنند.

وی افزود:اینکه تعدادی جوان مؤمن و انقلابی بدون داشتن کوچک‌ترین چشمداشتی ایام استراحت و تعطیلی خود را صرف رسیدگی به امور محرومان می‌کنند،بسیار با ارزش است.
امام جمعه آبدانان با بیان اینکه شهید محسن حججی نمونه کسانی است که در راه خدا به قربانگاه رفت ،اضافه کرد: گروه های جهادی افرادی هستند که زندگی خود را وقف محرومان کرده اند و این حرکت ها باید درقالب زبان هنر بین مردم ترویج و شناسانده شود.
وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی تمرین خودسازی است ، یادآور شد: شهید حججی پس از فعالیت در این اردوها و حضور در جبهه نبرد با تکفیری ها ، نمونه خودسازی را به نمایش گذاشت.
حاجیلری خاطرنشان کرد: همه ما باید مطیع ولایت فقیه باشیم ما در جنگ برای حفظ اسلام در مقابل آمریکا ایستادیم و دشمن را ناامید کردیم.
امام جمعه آبدانان در پایان تصریح کرد:پیروی از امام و انسجام حول این محور اصلی‌ترین پیام شهدا به ملت ایران است، که این عشق به ولایت در جای‌جای وصیتنامه‌های شهدا موج می‌زند.








 

انتهای پیام/س