ایلام بیدار07:51 - 1396/06/13
با مشتارکت 100 دانش آموز انجام گرفت؛

مرمت و بهسازی هشت مدرسه ایوان در طرح هجرت

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان ایوان از مرمت و بهسازی هشت مدرسه در قالب طرح هجرت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، "مهدی حیدریان"، مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان ایوان در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد: طرح هجرت بسیج دانش آموزی بر مبنای رهنمود تعالی بخش مقام معظم رهبری و به منظور غنی سازی اوقات فراغت و مهارت افزایی دانش آموزان شکل گرفته و تاکنون نتایجی پرباری به همراه داشته است.

حیدریان هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری دانست و اظهار کرد: این طرح در قالب کار بهسازی، رنگ آمیزی، زیباسازی و ... مدارس از سوی بسیجی دانش آموزی از تاریخ 1396/04/15 تا اوایل شهریور با مشتارکت 100دانش اموز اجرا شد.

وی افزود : طرح هجرت فرصتی فراهم می آورد تا دانش آموزان علاقه مند به یادگیری حرفه و شغل برای آینده خود در کنار تحصیل در زمینه های  کاری  و کارجمعی و تعاملی  فعالیت نمایند و از استاد کاران ماهر حاضر در طرح کسب مهارت نمایند،که خوشبختانه در این طرح امسال با همت بسیجیان 8مدرسه مرمت و بهسازی شد.

حیدریان ادامه داد:با اجرای این طرح در سطح شهرستان خدمات خوبی در زمینه زیباسازی مدارس انجام شد و دانش آموزان یاوران خوبی برای عمران محیط تحصیلی خواهند بود.

 

انتهای پیام/س