ایلام بیدار13:27 - 1396/06/11

افراد مشهور و دو قلوهای ناهمسانشان+عکس

بسیاری از خواهر و برادران افراد مشهور به دنبال شهرت خواهر و برادر خویش وارد صنعت سرگرمی می شوند، به خصوص به دلیل آنچه که در قانون کودکان کار درباره محدودیت ساعت کاری برای کودکان آمده، دوقلو های کم سن و سال تیم کاری بی عیب و نقصی را تشکیل می دهند.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از برترین ها، بسیاری از خواهر و برادران افراد مشهور به دنبال شهرت خواهر و برادر خویش وارد صنعت سرگرمی می شوند، به خصوص به دلیل آنچه که در قانون کودکان کار درباره محدودیت ساعت کاری برای کودکان آمده، دوقلو های کم سن و سال تیم کاری بی عیب و نقصی را تشکیل می دهند.

به همین سبب است که ما دوقلو های معروف زیادی همچون مری-کیت و اشلی اُلسن، تیا و نامرا مائوری، دِیلن توماس و کول میچل اسپراوس را در این صنعت داریم.
 
اما به احتمال زیاد از این موضوع بی اطلاع هستید که تعداد زیادی از این بازیگران مشهور همزادی دارند که ترجیح داده اند در مرکز توجه نباشند و یا موفق نشده اند شهرت و محبوبیت همزاد مشهور خود را به دست بیاورند.

درلیست زیر نام سلبریتی هایی آورده شده است که هیچ وقت فکرش را هم نمی کردید که همزاد داشته باشند.

وین دیزل و پل وینسنت


 
وین دیزل ستاره سری فیلم های «سریع و خشمگین»، با نام اصلی مارک سینکلر وینسنت، برادر دوقلویی به نام پل وینسنت دارد.

وین در سال 2014 و در یکی از پست های خود بر روی شبکه اجتماعی فیسبوک عکسی از خودش و برادر واقعی اش، در کنار پل واکر که نقش دوست وین را در فیلم «سریع و خشمگین» داشت به اشتراک گذاشت.

با این حال یک سال و نیم طول کشید تا وین دیزل بار دیگر به فیسبوک بازگردد و با بیان این حقیقت که پل همزاد او است، به شایعات موجود درباره عکس منتشر شده خاتمه دهد.

اطلاعات زیادی در مورد پل در دست نیست، غیر از اینکه گفته می شود او در زمینه تولید فیلم فعالیت دارد.

در حالی که طبق صفحه IMDb  او در سال 1995 تجربه تنظیم صدا برای یک فیلم کوتاه را نیز به عهده داشته است.

حدس بزنید که چه کسی نویسندگی و کارگردانی این فیلم کوتاه را بر عهده داشته: وین دیزل. به هر حال راز و رمز همزاد دیزل کشف شد و ما می توانیم به شکل خجالت آوری به تلف کردن وقت خود ادامه دهیم!

اسکارلت جوهانسون و هانتر جوهانسون


 
اگر چه او یک بار در کنار خواهر ستاره اش بازی کرده است، با این حال هانتر جوهانسون هیچگاه تمایلی نداشت که پا جای پای خواهرش بگذارد.

در حقیقت وی پس از فارغ التحصیلی از کالج، به سوی سازماندهی جوامع حقوقی رفت و براساس مشاهدات دیگران او همیشه چشم انداز خود را در سیاست دیده است.
 
در نهایت در سال 2008 وی به کمپین تبلیغات ریاست جمهوری باراک اوباما پیوست.

فعالیت او در این کمپین سبب شد تا عده ای تصور کنند ارتباطی بین هانتر جوهانسون و اشتباه احمقانه اسکارلت در بیان جمله «من همیشه به اوباما ایمیل می زنم» وجود دارد.

این دو همزاد همانطور که اسکارلت در مصاحبه ای با مجله گالا اظهار داشته بود "رابطه بسیار نزدیکی" با هم دارند و این موضوع در مصاحبه ای که اسکارلت در برنامه تاک شوی آخر وقت با دیوید لترمن داشته کاملا مشهود است.

به گفته اسکارلت برادرش برای بیست و یکمین سالروز تولدشان، او را به یک کلوپ رقص برده است.

ژیزل بوندشن و پاتریسیا بوندشن


 
ژیزل بوندشن معروف ترین و پر درآمد ترین سوپرمدل حال حاضر دنیاست. زمانی که آشکار شد که او یک خواهر دوقلو دارد که روی سکوی فشن شو ها راه نمی رود، واکنش اتوماتیک و ناخودآگاه همه این بود که «حتما باید کاری خیلی سخت باشه.»

مثل این است که مایکل جردن همزادی داشته باشد که نتواند در بسکتبال دریبل بزند. پاتریسیا بوندشن دقیقا همان ژن های خواهرش را به ارث برده است، با این حال ترجیح داده است در پشت صحنه صنعت مد فعالیت داشته باشد.

پاتریسیا در پروفایل ونیتی فر در مورد خواهر زیبایش می گوید: «بر خلاف من ژیزل خیلی پر حرف بود و حتی زمانی که کم سن و سال بود، از اینکه مدتی از خونه دور باشه هیچ ترسی نداشت.

اون خیلی شجاع بود و همیشه سعی می کرد از خواهرامون حمایت کنه.
 
هر کسی می خواست برای ما خواهرها مشکلی ایجاد کنه با اون طرف بود.»

به گزارش دیلی میل بر خلاف داشتن چنین شخصیت پر انرژی و فعالی در نهایت پاتریسیا سخنگوی ژیزل می شود که به نظر منطقی نمی آید. اگر این روش برای شما خانم ها کار می کند، ما چه کاره هستیم که بخواهیم قضاوت کنیم.

اشتون کوچر و مایکل کوچر


 
مایکل برادر دوقلوی اشتون یک سورپرایز واقعی بود. مادر اشتون تا لحظه وضع حمل اصلا فکرش را هم نمی کرد که دوقلو باردار باشد.

مایکل در خطابه ای که در توئین سیتی پاینیر پرس، خطاب به دبیرستان اتاوا داشت، در مورد رابطه خود با همزاد معروفش اشتون و زندگی شخصی خود، به عنوان کسی که دچار فلج مغزی خفیف است سخن گفت.
 
وی زمانی که از داستان تولدش صحبت می کرد در مورد اشتون شوخی می کرد و از او به عنوان "جابا هات" (جابا هات یکی از شخصیت‌های خیالی در مجموعه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای جورج لوکاس است) یاد می کرد.

علت این تشبیه این است که در زمان تولد، اشتون ده و نیم پوند وزن داشته و از سلامت جسمی برخوردار بوده است، در حالی که مایکل تنها 4 پوند وزن داشت و با عوارض جانبی روبرو بود.
 
او می گوید که پزشک به والدینش گفته که آنها می توانند او را نامگذاری کرده و غسل تعمید بدهند. با این حال احتمال کمی وجود دارد که نوزاد زنده بماند.

«البته که حال جابا خیلی خوب بود.

من به همه می گم که حتما زمانی که ما در رحم مادرمون بودیم، اشتون همه چیزها را نوش جان می کرده.»

با این حال او اشتون را بهترین دوست خود می داند.

واضح است که یکی از خصوصیات مشترک اخلاقی آنها حس شوخ طبعی هر دوی آنها است.

کیفر ساترلند و ریچل ساترلند


 
این دو که در سال 1966 در لندن به دنیا آمده اند فرزندان دونالد ساترلند و شرلی داگلاس، دو بازیگر مشهور کانادایی هستند.

کیفر و ریچل تنها 4 سال از دوران کودکی خود را در کنار پدرشان گذراندند و پس از جدایی والدینشان، دوران رشد را در کنار مادرشان و در کانادا سپری کردند.
 
به گزارش "ژورنال مردان" کانادا سرزمینی است که فرد بی قانون و قاعده ای مثل کیفر در آن می پذیرد که چیزهای زیادی برای کنترل کردن وجود دارد.

مستندات کافی وجود دارد که وی بخش وسیعی از دوران زندگی خود را به قدم گذاشتن در راه های نادرست گذرانده است، ولی با این حال همزاد او که خیلی هم شناخته شده نیست، تا آنجایی که می دانیم زندگی به دور از شهرت را برگزیده است.

در IMDb دامنه فعالیت وی به فعالیت های پشت دوربین محدود می شود و به طور عمده به بخش پس از تولید مربوط می شود.

اگر چه او و برادر خیره سرش رگه هایی از سرکشی را به اشتراک دارند، با این حال کیفر در مصاحبه ای که با خبرگزاری تی سی ای وینتر داشت گفته است: «من یک خواهر دوقلو دارم که در بسیاری از مسائل یاریگر من بوده است.» با این که هر دوی آنها دی ان ای مشابهی دارند با این حال به نظر می رسد که آنها همچون یین و یانگ هستند.

جووانی ریبیسی و ماریسا ریبیسی


 
احتمالاً ماریسا خواهر کمتر شناخته شده جووانی معروف ترین دوقلوی ناشناخته این لیست است.

او در دهه نود مدت کوتاهی در حرفه هنرپیشگی فعالیت داشته است.

قابل توجه ترین بازی او در فیلم «مات و مبهوت» در نقش سینتیا بوده است. نقش دختری که متیو مک‌‌کانهی (در نقش وودرسون) را برانگیخت تا بگوید: «پسر! من عاشق این موقرمزها هستم.»

بنابر این اگر ماریسا چیز دیگری در رزومه خود نداشته باشد، همین جمله مک‌کانهی برای او کافی است.

او همچنین یک ساینتولوژیست است (ساینتولوژی یا علم‌گرایی به معنای اعتقاد به لزوم محوریت علوم تجربی و روش تجربی در همه شئون زندگی است).

وی همچنین خط تولید پوشاک خود را با نام تجاری وایتلی کراس راه اندازی کرد، با بک، موسیقی‌دان، خواننده-ترانه‌سرا، نوازنده و آهنگساز ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های کازیمو و تیوزدی است.

ولی صرف نظر از همه این گفته ها، ما مطمئنیم روزی خواهد رسید که مک‌کانهی در زندگی وی خبرساز خواهد شد و یادتان باشد که این فقط یک پیش بینی است.

لاورن کاکس و ام. لامار


 
به خاطر دارید که گفتیم ماریسا ریبیسی احتمالاً معروف ترین دوقلوی ناشناخته در لیست ماست؟ گفته های خود را بروز رسانی می کنیم و معروف ترین ناشناخته لیست خود را لاورن کاکس و برادرش ام. لامار می نامیم. همه کسانی که سریال «نارنجی مد جدید است» را تماشا کرده اند، می دانند که ام.
 
لامار در دو اپیزود از این سریال در نقش کاراکتر لاورن پیش از تغییر جنسیت او از مرد به زن بازی کرده است.

با این حال این تنها نقشی است که لامار در آن بازی کرده است. او به عنوان یک خواننده، ترانه سرا و آهنگساز با تلفیق اپرا، هوی متال و اجرای گوتیک، مجسمه سازی و ویدئو، راهی برای اعتراض به تبعیض نژادی و جنسیتی باز کرده است.

آرون کارتر و انجل کارتر


 
در دنیای موسیقی خانواده کارتر جزو مشکل دار ترین و گسسته ترین خانواده ها به شمار می روند.

دعوای بین آرون، نیک و جین کارتر، مادر آرون و نیک که مدیر برنامه آنها نیز بوده، به خوبی مستند سازی شده است.

مرگ غم انگیز خواهرشان، لزلی کارتر، بر اثر مصرف بیش از اندازه مواد مخدر، سبب جدایی بیشتر خانواده شد. نیک اعتقاد دارد که همه خانواده او را مقصر مرگ خواهرش می دانند.

انجل کارتر خواهر دوقلوی آرون موفق شد از همه این ماجراها مصون بماند تا اینکه مراسم ازدواج او با جشن فارغ التحصیلی نیک در وگاس همزمان شد.

در انتها نیک در مراسم ازدواج خواهرش شرکت نکرد و این موضوع جرقه های دشمنی خانوادگی را بین آنها شعله ور کرد.

با اینکه انجل در بیانیه ای که منتشر کرده بود گفته «من عاشق برادرم نیک هستم.

من برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

ما مراسمی رویایی داشتیم»، ولی عضو خانواده کارتر بودن اصلاَ جالب به نظر نمی رسد.

آلانیس موریسِت و وِید موریسِت


 
آلانیس و برادر همزادش وید علاوه بر شباهت هایی که در ظاهر دارند، در زمینه های دیگر نیز نقاط مشترک بسیاری دارند.

کاملاَ واضح است که آلانیس برای استعداد موسیقایی خود بسیار شناخته شده است.

او همچنین برای ستون مشاوره روزنامه گاردین می نویسد و پادکستی را اداره می کند که گفته می شود هدفش درمان، سلامتی و سعادتمندی است.

طبق نوشته های وبسایت کلیولند، وید نویسنده و موسیقیدان است و بالاتر از همه اینها یک درمانگر و مربی یوگا نیز می باشد.

با این تفاسیر به نظر می رسد که موج حمایت از محیط زیست بزرگترین وجه اشتراک این دو همزاد است.
 
ولی یه لحظه صبر کنید! به لطف چشم های تیزبین و همیشه حاضر در صحنه که در حال چک کردن توئیتر هستند، آخرین شباهتی که باید قبول کنیم بسیار عجیب و غریب است نیز پیدا شده است.

وید موریست دقیقا شبیه دِیو کولیئر است و عجیب اینجاست که آلانیس برای مدتی با دیو در رابطه بوده است.

جان هِدِر و دن هدر


 
جان هدر ستاره فیلم «دینامیت ناپلئون» و برادر همزادش دن به وضوح شبیه ترین دوقلو های این لیست هستند.

این دو به قدری شبیه هم هستند که جان با هوادارانش دچار مشکل شده است، زمانی که هوادارن جان برای گرفتن امضاء به سمت دن هجوم می آورند و دن می گوید که او را با جان اشتباه گرفته اند آنها حرفش را باور نمی کنند.
 
ولی چه کسی می تواند هواداران را مقصر بداند، فقط کافی است به این دو برادر نگاه کنید. هر دوی آنها حتی مدرک مشابهی در رشته انیمیشن از دانشگاه بریگام یانگ دارند و با داگ، برادر بزرگترشان در زمینه تولیدات کامپیوتر در گریسی اینترتینمنت کار می کنند.

جان در مصاحبه ای با بیان این موضوع که اساساً هر دوی آنها از یک مغز استفاده می کنند، به شباهت عجیب بین خود و همزادش گواهی داد.

آن ها دوقلوهای همسان هستند، تحصیلات مشابه دارند و در حال حاضر حتی همکار هم هستند.

تنها راه ممکن برای نزدیک تر کردن بیشتر آنها به هم این است که آنها را به هم متصل کنیم.

ولی بیایید در مورد این نظریه چیزی به آنها نگوییم. آنها به اندازه کافی عجیب هستند.

جیل هنسی و ژاکلین هنسی


 
جیل هنسی با بازی در سریال های معروف تلویزیونی همچون «نظم و قانون» و «گذر از اردن» در واقع یکی از کهنه کاران عرصه تلویزیون است که در نگاه اول در مکان های عمومی هم کاملاً قابل تشخیص است.

به نظر می رسد که این محبوبیت برای خواهر همزاد او ژاکلین که نویسنده و خبرنگار تلویزیونی در تورنتو است، مشکلاتی به وجود آورده است.

جیل در توصیف خواهرش به کانتکت میوزیک گفت: «اون (ژاکلین) عمیقاً به حفظ حریم خصوصی خودش اهمیت میده.»

درست مثل دن هدر، ژاکلین هم با طرفدارانی روبروست که به هیچ وجه حرف های او را باور ندارند و فکر می کنند که جیل هنسی آدم خبیثی است.

اما ژاکلین اساساً به تبلیغات اهمیتی نمی دهد.

بر اساس سایت مَرید بایوگرافی، وی مجری یک برنامه پزشکی در کانادا بوده و حتی یک بار در سریال «نظم و قانون» به جای جیل بازی کرده است، اما هیچ کس متوجه این جایگزینی نشد.
 
ژاکلین در سال 1988 در کنار جیل و در فیلم سینمایی «دِد رینگرز» بازی کرده است.

این دو خواهر در اجرایی زنده در کافه ای در شهر نیویورک با هم همخوانی کرده اند. می توانید ما را دیوانه صدا کنید، ولی آن طور که از ظواهر امر مشخص است ژاکلین آنچنان هم مشکلی با معروف شدن ندارد.

الکساندرا پائول و کارولین پائول


 
ستاره «گارد ساحلی» و دوقلوی همسانش دقیقاً شبیه هم هستند. ولی شباهت ظاهری تنها وجه اشتراک این دو همزاد است.

الکساندرا یک هنرپیشه حرفه ای است، در حالی که خواهرش یکی از بهترین های رفتینگ در دنیا می باشد و همچنین به عنوان آتش نشان در سانفرانسیسکو کار می کند.
 
اگر همه این تفاوت ها کافی نیست، باید گفت که کارولین یکی از پر فروش ترین نویسندگان نیویورک تایمز است که در طی مقاله ای زندگی خواهرش را با زندگی خود مقایسه کرده است.

این مقاله در بر دارنده داستانی است که دو خواهر به جان کارپنتر، کارگردان فیلم «کریستین» حقه می زنند و در صحنه ای کارولین در نقش الکساندرا بازی می کند.

در این مقاله کارولین درباره زمانی می نویسد که زندگی وی به شکل عجیبی شبیه زندگی الکساندرا می شود.

زمانی که او برای نجات کسی که در حال غرق شدن بود در امتداد ساحل می دود: «زمانی که به فرد قربانی و دیگر موج سواران رسیدم، این عملیات نجات بینظیر بود.

ولی اگر قرار بود که فیلمی از این اتفاق تهیه شود، باید چند بار فیلمبرداری می شد.»

او در نتیجه گیری می نویسد: «من اهمیت نمیدم که دیگران چه فکری می کنن. بعضی اوقات تلویزیون از واقعیت بهتره.»

ولی ما با نظر کارولین موافق نیستیم. اگر قرار باشد بین نجات جان یک انسان و همبازی شدن با دیوید هسلهاف یکی را انتخاب کنیم، ترجیح ما رویارویی با آتش خواهد بود.
 
خوزه کانسِکو و آزی کانسکو


 
خوزه کانسکو یکی از بزرگترین ستارگان لیگ MLB در دهه نود بوده است.

او در نهایت به یکی از بی پرده ترین بازیکنان بیسبال تبدیل شد که در مورد رسوایی استروئید سخن گفت و بیسبال حرفه ای را دگرگون کرد.

او که برای داشتن دهانی گشاد شهرت داشت کتابی هم در مورد این رسوایی نوشت و تلاش کرد بازیکنان زیادی را با خود به پایین بکشد، یکی از این بازیکنان شاخص مارک مکوایر بود.

آزی برادر دوقلوی خوزه نیز در لیگ حرفه ای بیسبال بازی می کرد، ولی به هیچ وجه در سطح برادرش نبود.

خوزه به شکل خصمانه ای از این حقیقت برای مقایسه خود و برادرش استفاده می کرد.

«من قبلاً این مطلبو گفتم و هزار بار دیگه هم میگم: استروئید و فرآورده های دیگه نمی تونن از تو یک ورزشکار ممتاز بسازن.

برای حرفم هم مدرک دارم. برادر دوقلوی من آزی که از نظر ژنتیکی با من همسانه، همون نوع و همون مقدار استروئیدی که من مصرف می کنم استفاده می کنه، علاوه بر این هر دوی ما تمرینات ورزشی مشابه و رژیم غذایی مشابهی رو دنبال می کنیم.
 
پس چه دلیلی وجود داره که اون یه بازیکن متوسطه؟ از نظر من این ریاکاری رسانه هاست که اگه بفهمن ورزشکاری از استروئید استفاده می کنه، طوری این مسئله رو القا می کنن که اون ورزشکار بدون استفاده از استروئید هیچه.»

اگر درست متوجه شده باشیم، خوزه نه تنها مصرف استروئید توسط همزادش را فاش می کند، در عین حال او را بازیکن کم ارزشی صدا می زند.

آیا همه اینها برای اثبات این تئوری که دوقلوها پیوندی ناگسستنی و فوق العاده دارند زیادی به نظر نمی رسد؟
 
انتهای پیام/الف