ایلام بیدار13:35 - 1396/05/20
با حضور 600 نونهال؛

مسابقات کشتی آموزشگاه‌های کشور در ایلام آغاز شد

مسابقات کشتی آموزشگاه های کشور با حضور 600 ورزشکار از 29 استان در 2 بخش آزاد و فرنگی در مجتمع ورزشی قلاویزان برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدار، ملیحه اسلامی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در آیین افتتاحیه این مسابقه ها گفت: 34 امین دوره مسابقه های قهرمانی کشتی نونهالان آموزشگاه های کشور با حضور 600 کشتی گیر در شهر ایلام برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه ها با حضور 600 ورزشکار از 29 استان در 2 بخش آزاد و فرنگی طی روزهای جمعه و شنبه در مجتمع ورزشی قلاویزان برگزار می شود.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش  ایلام با بیان اینکه از هر استان در 2 رشته آزاد و فرنگی هشت نفر در چهار وزن شرکت می کنند، یادآور شد: امروز جمعه رقابت های چهار وزن اول رشته های آزاد و فرنگی برگزار و رقابت های چهار وزن دوم نیز روز شنبه برگزار خواهد شد.
اسلامی تاکید کرد: از نظر اسکان ورزشکاران و کادر فنی مشکلی وجود ندارد و طبق هماهنگی های انجام شده محل اسکان ورزشکاران خوابگاه های دانشگاه ایلام در نظر گرفته شده و عوامل اجرایی نیز در خوابگاه های دانشگاه آزاد مستقر می شوند. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تاکید کرد: در تلاشیم میزبانی مسابقه ها به بهترین شکل صورت گیرد و تا بتوانیم میزبانی رقابت های دیگر ورزشی را از ابعاد ملی و بین المللی کسب کنیم.

انتهای پیام/ی