ایلام بیدار07:16 - 1396/02/19
یادداشت؛

حضور رای اولی ها در انتخابات/ دروازه ورود به مشارکت های اجتماعی

در انتخابات پیش رو، یک میلیون و دویست هزار جوان رای اولی نخستین حضور خود را در صفحه تاریخ به ثبت می رسانند.

فرشته سنجیده:: حضور رآی اولی ها در انتخابات برای این قشر نوجوان تجربه ای شیرین وجالب  خواهد بود و قطعا  خاطره ای به یادماندنی برای آنان به یادگار خواهد گذاشت. 

آدمی مادامی که زنده است و زندگی میکند در مسیر انتخاب قرار می گیرد.گاه این انتخاب ها تاثیر سطحی و گاه تاثیری عمیق تر بر آینده و سرنوشت انسان می گذارد.پس باید تلاش کرد با آگاهی بهترین انتخاب را انجام داد.

در سرزمین ایران اسلامی در 29 اردیبهشت ماه 1396 مردم ایران در معرض دو انتخاب بزرگ یعنی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا قرار می گیرند.

اما در این مسیر یک میلیون و دویست هزار جوان رای اولی نخستین حضور خود را در صفحه تاریخ به ثبت می رسانند.

این آینده سازان با انتخاب مستقل خود تمرین مسئولیت پذیری می کنند و به ندای رهبر فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای که همیشه تاکید به حضور گسترده ی مردم و جوانان در پای صندوق های رای دارند لبیک می گویند.

از آنجایی که رای اولی ها انتخابی اثرگذار و مهم در پیش دارند بر خانواده ها،جامعه و رسانه ها است که در این مسیر به جوانان کمک کنند تا انتخابی آگاهانه و درست انجام دهند.

انتخاب آگاهانه این جوانان تاثیر عمیقی بر سرنوشت و آینده آن ها و کشور خواهد گذاشت و زمینه ی پیشرفت و تعالی کشور را فراهم می آورد و فضای مثبتی را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

باید خاطرنشان کرد که این آگاهی دادن ها باید به دور از هرگونه حاشیه ای باشد تا جوانان بتوانند انتخابی اگاهانه  داشته باشند.  ودراین بین از وعده های دروغ وفریب نسل جوان بشدت  خودداری شود تا جوانان بتواند با شور نشاط وامید به اینده؛ یک  میسر درست را انتخاب کند لذا امید است این سرمایه های کشور که مایه ی فخر و مباهات می باشند،اصلح ترین انتخاب را انجام دهند.

 

انتهای پیام/ الف