ایلام بیدار09:59 - 1395/08/14
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در رزمایش محرم:

بسیج تا نابودی استکبار از مبارزه دست نخواهد کشید

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تا استکبار هست بسیجیان با ایمان هم در صحنه مبارزه خواهند بود و از مبارزه دست نخواهند کشید.

به گزارش ایلام بیدار به نقل ازایلام پویا؛ سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در رزمایش بزرگ محرم بسیجیان سپاه ناحیه ایلام خلاقیت بسیجیان با ابتکار عملی در عرصه های مختلف را بی نظیر دانست و گفت: بسیجیان دیروز در راهپیمایی 13 آبان ماه آن شرکت کردند و بعد به منطقه رزمایش آمدند.

وی اظهار کرد: بسیجیان علاوه بر آمادگی رزم آمادگی حضور در صحنه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، جهادی، اعتقادی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی را دارند؛ که این از خصوصیات بارز بسیج است که در صحنه جنگ نرم و جنگ سرد حضوری فعال و مقتدر داشته باشند و درس گرفتن از الگوی عاشورایی و مکتب حسینی را امروز بسیجیان به نمایش میگذارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افوزد: امروز استکبار و  ایادی و پیاده نظامش که داعش و تکفیری ها هستند در منطقه حضور دارند اما با رهبری مقام معظم رهبری و حضور بسیجیان این نوکران حلقه به گوش استکبار از صحنه روزگار محو خواهند شد.
سردار حسینی با اشاره به کلام امام (ره) دشمن شماره یک ایران را آمریکا خواند و تاکید کرد: تا استکبار هست بسیجیان با ایمان هم در صحنه مبارزه خواهند بود و از مبارزه دست نخواهند کشید.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام تصریح کرد: امروز 32 گردان در 10  شهرستان با حفظ انسجام آماده انجام رزمایش هستند.
وی افزود: امسال 6 گردان بیت المقدس و 3 گردان کوثر که تشکیل شده اند با 9 تاکتیک تمرین شده در میدان عمل این موارد را تمرین خواهند کرد تا برای مقابله احتمالی دشمنان آماده باشند.
سردار حسینی اظهار داشت: برگزاری این رزمایش به حفظ آمادگی جسمانی و روحی برای مقابله با تهدیدات دشمن کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ی