ایلام بیدار08:55 - 1395/02/14
در پسا انتخابات/

فضای رقابت به رفاقت تبدیل شود

در پسا انتخابات انتظار این است فضای رقابت به رفاقت تبدیل و شنبه بعد از انتخابات به شنبه رفاقت و همدلی در عرصه خدمت رسانی به مردم تبدیل گردد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازابدانان خبر، حضور با شکوه مردم حوزه جنوب استان ایلام  در انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور پیشینه پرافتخار و غرور آفرین مردمانی است که برای حراست از آرمانها و ارزش های این نظام شکوهمند از جان و دل مایه گذاشتند.

انتخابات 10 اردیبهشت با همه فراز و فرود ها برگزار شد و شور و شعف مردمان این دیار فضایی پر از امید را در جامعه ترسیم کرد.

یقینا بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اعتماد مردم شریف و بزرگوار است که در ادوار مختلف آنرا به منصه ظهور قرار داده اند.

حضور با شکوه مردم نمودی از بلوغ و بصیرت آنهاست و صحبت اصلی و کنونی ما تمکین همه به قانون  و احترام به رای و نظر مردم است.

برخی طرفداران کاندیدا ها باید بر مدار قانون و تسلیم در برابر رای مردم قرار گیرند و خدایی نکرده بعد از انتخابات اتفاقی نیفتد که جز سرافکندگی و شرمندگی چیزی نتیجه آن نخواهد بود.
در پسا انتخابات انتظار این است فضای رقابت به رفاقت تبدیل  و شنبه بعد از انتخابات به شنبه رفاقت و همدلی در عرصه خدمت رسانی به مردم تبدیل گردد.

برای خادمان شایسته به مردم و نظام ، هزاران عرصه مهمتر از مجلس مهیاست و نباید افراد احساس کنند که تنها در عرصه مجلس می توانند خدمتی صادقانه انجام دهند.

در مرحله دوم انتخابات فضای حاد و برخی رقابت های آمیخته با بد اخلاقی ها را شاهد بودیم که در شأن مردم  و نماینده ی کاندیدا ها نبود ، این بداخلاقی های انتخاباتی در برخی مواقع به تقابل ، بدگویی ، تهمت زنی و کشف اسرار دیگران ختم می شد که یکی از آسیب های بزرگ بود.

مجلس شورای اسلامی فضایی است برای قانون گذاری و پیگیری مطالبات بحق مردم و از آنجایی که منطقه ما از مناطق محروم و توسعه نیافته است لزوم همدلی و همزبانی بعد از انتخابات به شدت احساس می شود.

امیدواریم  شعارهای  کاندیدا های منتخب در طول تبلیغات انتخاباتی تحقق یابد و خیز بلندی برای توسعه زیرساخت های حوزه جنوبی استان توسط مسئولین اجرایی و نمایندگان مجلس برداشته  و گرد محرومیت از چهره منطقه زدوده شود وگر نه حافظه تاریخی مردم چهار سال آینده را طور دیگری رقم خواهد زد.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کاندیدای منتخب ، توجه به محرومیت های ساختاری، راههای مواصلاتی ، توجه به رفع بیکاری جوانان و اشتغالزایی بومی، و پی گیری مطالبات بحق مردم از جمله یادآوری هایی است که بعد از نشستن بر صندلی بهارستان باید درباره رفع آنها چانه رنی، تلاش و مجاهدت شود.


انتهای پیام/س