ایلام بیدار08:08 - 1398/12/10
یادداشت سردبیر؛

پیام دوم اسفند

مردم ایران اسلامی در دوم اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان و کسانی که با آنان همراهی می کردند زده و پایبندی خود را به نظام و جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب نشان دادند.

مرتضی سبزی –سردبیر::دوم اسفند، ایران اسلامی بار دیگر شاهد یک حماسه دیگر بود حماسه ای که مردم فهیم و بابصیر ملت ایران آن را رقم زدند، حماسه ای که بار دیگر اثبات کرد مردم همچنان استوار پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و همیشه در مواقع نیاز پای کار بوده و هستند.

آری، دوم اسفند 98 بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با یأس و ناامیدی مواجه کرد.دوم اسفند شاهد حضور مردمانی بودیم که از سراسر کشور از پیر و جوان گرفته تا حضور پرشور رأی اولی ها در انتخابات شرکت کردند.

ایران بار دیگر به دنیا اثبات کرد که مردم سالاری دینی در اولویت کار نظام جمهوری اسلامی است و در حقیقت این مردم هستند که باید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند، برخلاف آن چیزی که در بسیاری از کشورها وجود دارد، جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به دشمنان فهماند تا بگذارند آینده کشورها را مردم آن کشورها خود انتخاب کنند.

مردم ایران اسلامی در دوم اسفند مشت محکمی بر دهان دشمنان و کسانی که با آنان همراهی می کردند زدند و به آنها با این حضور خود پایبندی خود را به نظام و جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب نشان دادند.

آری دشمن و عوامل داخلی همراه با دشمن باید از این حرکت ماندگار مردم ایران در دوم اسفند ماه درس بگیرند و دیگر دست از توطئه برداند و مردم ایران و حکومت اسلامیش را آنگونه که هست بپذیرند.

دشمنان باید بدانند که تمام این هجمه سازی ها و فشارها به ایران مردمانش را از اهداف انقلابیشان دور نخواهد کرد و کماکان با آرمان های امام روح الله و رهبر فرزانه انقلاب بیعت کرده و می کنند.

مردم با این حضور خود در واقع "نه" بزرگ دیگری به امریکا و عوامل همسو با آنان دادند و با حضور" در صندوق های رأی نشان دادند که همچنان سیاست های غلط و اشتباه امریکا را در دنیا قبول ندارند.

آری مردم با این شعار به مسئولان دولتی متذکر شدند که امریکا همچنان دشمن دیرینه نظام و انقلاب اسلامی است که برای فروپاشی آن از هیچ روشی دست برنمی دارد.

مردم بار دیگر اثبات کردند که همیشه جلوه دار بوده و با بصیرت و حضور به موقع خود آب پاکی بر دستان دشمنان کمین کرده ریخته و انان را یکی پس از دیگری مأیوس می سازند.

باید به این مردم و ملت ایران خاصه مردم استان ایلام آفرین گفت که با حضور پررنگ و بانشاط خود در انتخابات دوم اسفند ماه مهر تأیید دیگری بر نظام جمهوری اسلامی با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری زدند.

 

انتهای پیام/س