سرویس: استان ایلام
کد خبر: 52761
|
10:38 - 1400/04/21
نسخه چاپی

یادداشت؛

میوه، رویای دست نیافتی بسیاری از مردم

میوه، رویای دست نیافتی بسیاری از مردم
عباس خزلی نوشت: این روزها قیمت سرسام آور میوه در استان ایلام آن را به رویایی دست نیافتنی برای بسیاری از مردم کرده است که توان تهیه و مصرف آن را ندارند.

"عباس خزلی"،فعال رسانه ای در یادداشتی با عنوان" میوه، رویای دست نیافتی بسیاری از مردم" نوشت:چشمهای زل زده کودکان به میوه و چهره نگران پدران به دلیل عدم توانایی خرید دل هر انسانی را به درد می آورد.

این روزها قیمت سرسام آور میوه در استان ایلام آن را به رویایی دست نیافتنی برای بسیاری از مردم کرده است که توان تهیه و مصرف آن را ندارند.

استان ایلام که به دلیل سومدیریت مسئولین همیشه کلمه محروم را یدک می کشد چرا باید گرانترین شهر کشور باشد استانی که دربین استانهای کشور کمترین جمعیت را به خود اختصاص داده است مسئولین پر ادعای آن نتوانستند بر بازار و قیمت ها نظارت کنند.

جای تعجب است چرا در دیگر استان‌های کشور این حجم از گرانی وجود ندارد وباید در استانی محروم چون ایلام مردم  میوه را با چند برابرقیمت در دیگر استان‌های کشور تهیه کنند.

عدم نظارت وبازرسی دستگاههای متولی بازار و در واقع رها نمودن آن به حال خود باعث شده است تا ایلام بعنوان گرانترین استان کشور مطرح شود ومردم با مشکل جدی روبرو شوند.

از آنجاییکه مسئولین ما با خرید میوه و دیگر مایحتاج عمومی بیگانه هستند هرگز درد پدرانی که برای تهیه یک کیلو میوه شرمنده خانواده خود شده اند را نمی توانند درک کنند تفاوت قیمت میوه در این استان ودیگر استانهای کشور تعجب بر انگیز است.

حضرات مسئولی که میوه ومایحتاج عمومی آنها توسط کارپردازهای اداره خرید وتامین می شود چگونه می توانند شرمندگی خانواده های فقیر ودرد مند را لمس کنندبا این وجود جناب مسئول  هیچ دلیلی برای نظارت وبازرسی بر قیمتها احساس نمی کنند.

هشت سال است شلاق بی تدبیری وناکار آمدی شما مسئولین بر کمر مردمی فرود می آید که برای دفاع از انقلاب و نظام از جان خود مایه گذاشته اند ولی برخی از مدیران بی مسئولیت فقط توانسته اند تا کرسی ریاست را غصب وباعث آزار ونگرانی مردم شوند.

حضراتی که نام مسئول را یدک می کشید هر چند به پایان دولت مدت زیادی نمانده است اما تا روزی که مسئولیت دارید باید وظایف محوله وسازمانی خود را به نحوی مطلوب انجام دهید هرچند که عملا ثابت کرده آید که اهل کار و تلاش نیستید.

برای همگان مشخص است مهمترین عاملی که بازار را اینگونه افسار گسیخته کرده است تعدادی دلال است که هرگونه بخواهند قیمتها را تنظیم تا کیسه های خود را پر وهرروز با پول های باد آورده برقطر شکم خود بیفزایند چرا مسئولین ما در برابر این دلالان سکوت کرده اند شاید در آینده این معما هم معلوم و مشخص شود.

 

انتهای پیام/ک

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب