سرویس: سیاسی
کد خبر: 52519
|
08:22 - 1400/03/22
نسخه چاپی

مرد سیاست جگر باید داشته باشد

مرد سیاست جگر باید داشته باشد
یک فعال سابق دانشجویی نوشت:کجای دنیا برای کاندیدای ریاست جمهوری وسط دعواهای انتخاباتی جلسه ی پرسش و پاسخ نقادانه ی دانشجویی برگزار می کنند، کاش دیگر کاندیدا نیز جگر داشتند و در این 10 روز پایانی انتخابات در همچین جلساتی حضور پیدا می کردند.

"حسین زینلیان بروجنی"،فعال سابق دانشجویی در یادداشتی تحت عنوان مرد سیاست جگر باید داشته باشد، نوشت: امروز در دانشگاه تهران جلسه ای مطالبه گرانه و شفاف با حضور  نمایندگان تشکل های دانشجویی و حاج آقای رئیسی به عنوان یک کاندیدای ریاست جمهوری برگزار گردید و فارغ از مباحث مطروحه که بسیار  صریح و از زاویه نگاه های متفاوت تشکل ها بود، اما اصل خود برگزاری همچین جلسه ای که تبدیل به میتینگ یک طرفه ی انتخاباتی نشد، حرکتی آوانگارد و جدید محسوب می شود.

آخر کجای دنیا برای کاندیدای ریاست جمهوری وسط دعواهای انتخاباتی جلسه ی پرسش و پاسخ نقادانه ی دانشجویی برگزار می کنند، کاش دیگر کاندیدا نیز جگر داشتند و در این 10 روز پایانی انتخابات در همچین جلساتی حضور پیدا می کردند.

در جلسه ی امروز  نمایندگان اتحادیه های دانشجویی با لحن های خاص خود  که مقتضی فضای دانشجویی است، روایت خود را از دلایل فرار نخبگان از ایران و شکل گیری دو جبهه ی حامیان امتداد دولت حسن روحانی و جریان خواهان تغییر وضع موجود را  بیان نمودند و سوالات چالشی خود از قبیل ماجرای گران شدن بنزین، آبان 98، شفافیت اقتصادی هیئت مدیره ها و شرکت های دولتی، حساب های خاص ریاست قوه ی قضاییه و روند شکل گیری ستادهای انتخاباتی و هزینه های تبلیغاتی را مطرح کردند.

و وقتی با وجود سنگین بودن فضای ابهامات و سوالات پر تعداد دانشجویان نوبت به پاسخگویی حاج آقا شد، ایشان به جای شومن بازی و تصویرسازی های غیر واقعی از توانایی و کارنامه ی خود، با سعه ی صدر  پاسخگوی سوالات و ابهامات دانشجویان شدند.

به گونه ای که با لحن قاطعانه و پاسخ های صریح ایشان در اواخر جلسه فضایی واقع بینانه و منطقی  نسبت به ابهامات و سوالات برای تغییر وضع موجود به نفع مردم در  بین دانشجویان  پدید آمد.

کاش دیگر مسئولان و کاندیداها نیز در چنین جلسات غیر فرمایشی حضور پیدا می کردند و طعم تلخی برخورد صادقانه را به جان می خریدند اما گوش شان را به طعم شیرین برخوردهای منافقانه و تبلیغاتی نمی دادند.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب