سرویس: سیاسی
کد خبر: 52480
|
09:49 - 1400/03/17
نسخه چاپی

چرا همه سنگ مردم را به سینه می زنند؟

چرا همه سنگ مردم را به سینه می زنند؟
اکنون که جنگ احزاب دیگری رخ نموده و سران کفر و الحاد از طرفی و عناصر نفاق و فتنه‌ از طریقی و تمامی دست نشاندگان غرب پرست از داخل و خارج پیوند شومی یافته اند تا با هر شیوه و شگردی، از مجرای صندوق‌های رای به اغراض و اهداف شوم و پلیدشان دست یابند.

"ابوالقاسم علیزاده"،طی یادداشتی نوشت:‌ چند روزی به آغاز جنگ تحمیلی نمانده بود که در مسجد جامع قصر شیرین، عزیزی که بعدها ۱۰ سال رنج اسارت را بسان دیگر آزادگان عزیز برای عزت و استقلال مردم شریف ایران متحمل گردید،  در حال سخنرانی بود، موضوع صحبت ایشان مظلومیت ایدئولوژی اسلامی بود. در حین صحبت یکی از مستمعین که گمان می کرد ایدئولوژی یک شخص مورد ظلم قرار گرفته است، در حالی که با دست روی پیشانی اش می زد و گریه می کرد، با همان لهجه شیرین کردی فریاد می زد: "وا ایدئولوژی براگم" حال و روز این روزها و شرایط حساس در آستانه انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ملت بزرگ ایران نیز حکایت همان عزیز را دارد. و اینبار ما هستیم که باید بگوییم : "وا مردم ایران براگم " واقعاً چه سری است که همه در مقام شعار و قیل و قال از مردم دم می زنند، اما در عمل کاری دیگر می کنند . وعده‌های توخالی و عوام فریبانه می دهند و به محض عبور از پل صندوق رای، مردم را به فراموشی می سپارند.

 از سران خونخوار آمریکا، این شیطان بزرگ گرفته که همیشه ژست دلسوزی نسبت به مردم ایران داشته و علی رغم ظلم ها و جنایت های فراوان که نمونه اخیر آن اعمال تحریم های گسترده و طاقت‌فرسا علیه ملت مظلوم ایران، اکنون که بوی انتخابات به مشامشان رسیده است به سان گرگ در لباس میش تمام ظرفیت‌های سیاسی و رسانه‌ای خود را برای اثرگذاری در انتخابات ۲۸ خرداد بسیج کرده است و تمام قد علیه ملت ایران به صحنه آمده اند. تا دولت های غربی و اروپایی و منطقه‌ای وابسته به آمریکا که با تمرکز روی انتخابات پیش روی، با تمام امکانات در مقام حمایت از عوامل داخلی و جریان‌های همسویشان به صحنه آمده اند تا شاید با انحراف افکار عمومی بتوانند اثرگذاری در کم و کیف حضور و یا نتیجه انتخابات داشته باشند. تا دل های خسته و ناکارآمدی که نه فقط در هشت ساله قبل که حتی قبل تر از آن مردم را به بهانه توسعه اقتصادی و سیاسی و با راهبرد گفتگوی تمدن ها و در نهایت مذاکرات بی‌ثمر برجامی و غیر برجامی برای خوشایند بیگانگان، مردم را به خاک سیاه نشاندند و تا نامزدهای محترم با سلایق و گرایش‌های مختلف، همه و همه این روزها به یاد مردم افتاده اند و با ادعاها و وعده های جورواجور از مردم سخن می‌گویند.

حتی منافقین که در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی با ترور و کشتن حدود ۱۷ هزار نفر از مردم کوچه و بازار،خون مردم ایران را در شیشه کرده بودند، اکنون به فکر نجات ملت ایران افتاده اند. و از مردمی دم میزنند که هرگز جنایت هایشان را در خوش خدمتی به رژیم بعث عراق، در نقش نفوذی و ستون پنجم فراموش نکرده و در جریان عملیات مرصاد سیلی محکمی از ملت ایران و رزمندگان اسلام، دریافت نمودند. و یا برخی فتنه انگیزانی که در دهه های ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ به بهانه های واهی موج فتنه رنگین و مخملین به راه انداخته و پنجه به چهره پاک و نورانی انقلاب و مردم زدند، اکنون همه اینها با دلسوزی تصنعی از مردمی دم میزنند که اگر نبود نجابت و رافت اسلامی- ایرانی آنان ؛ هر کدام از سران شان باید بارها و بارها به چوبه دار آویخته می شدند ، این روزها همه اینها به یاد مردم افتاده اند. 

جالب‌تر اینکه احزاب و جریان‌های گوناگون کارگزارانی و اصلاح طلبی که در طی این ۸ سال با دولت ناکارآمد و پیر و خسته ای که اگر نبود حمایت‌های آنها هرگز از اقبال ۵ درصدی مردم به اکثریت آرا نمی رسیدند (طبق اعتراف بزرگانشان) اکنون به جای پاسخگویی به ملت، وقیحانه تغییر رنگ و چهره داده و با شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه، از مردم و حقوق شهروندی و حق رای آنان دم می‌زنند. علیرغم اینها، حضور حداکثری مردم را هدف قرار داده اند ، تا شاید پشت نظام را خالی ببینند، ولذا نگران رقابت‌ها و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هستند و گاهی از همه پرسی و رفراندم برای انحراف افکار عمومی سخن میرانند. اگر اینان مردم را نه فقط برای عبور از صندوق رای و دست یازی به تک صندلی ریاست جمهوری ، به عبارتی قدرت و ثروت می خواستند و اگر بواقع دلسوز مردم بودند ، باید در این ۸ سال لااقل به گونه‌ای ظاهر می‌شدند که در مقام ارزیابی و پاسخ به این سوال که اگر بخواهیم کارهای برجسته دولت به اصطلاح تدبیر و امید را برشماریم ، برای دلخوشی مردم می شد یک اقدام مشخص را نام برد، تا شاید در محافل عمومی و در مقام دفاع از آن از لعن و نفرین مردم برخوردار نمی‌گردیدند. اینان با جنگ روانی و رسانه‌ای و فضای مجازی بی در و پیکر و بمباران شایعات، القائات و دروغ های شاخدار ، به امید این هستند که امر انتخابات را برای مردم سخت و دشوار نموده و یا به نفع خویش مصادره نمایند.

اما عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد! با همه این مکروحیله ها و دشمنی و فتنه ها، بفضل الهی می توان به آینده امیدوار بود. زیر ولیِ با ایمان و اعتقادی راسخ، در پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلابش ایستاده است. امید است که دست شو م ایادی استکبار و اهالی فتنه و نفاق رو گردیده و از این رهگذر عوامل جاهل داخلیشان حیا نموده و این قدر جمهوری اسلامی، این مهد دموکراسی و مردم‌سالاری را مورد تهاجم پنهان و آشکار خود قرار ندهند. زیرا درحالی جمهوری اسلامی را مورد تهاجم قرار می‌دهند که از جمله افتخارات آن مردمی بودن آن است. گواه این حقیقت چند دلیل روشن است که برای دوست و دشمن نیز مخفی نبوده و نیست.

 ۱- دموکراسی و مردم سالاری دینی از جمله موضوعات مورد عنایت و احترام مردم ایران و جمهوری اسلامی است. گواه این معنا انتخابات های متنوع و فراوانی است که به طور میانگین هر دو سال یک بار در ایران اسلامی با نهایت دقت و امنیت و آرامش و استقبال پرشور مردم برگزار گردیده است .
۲- مردم اساس و موضوع اصلی در نظام مردم سالار جمهوری اسلامی می باشند. از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مجالس شورای اسلامی و خبرگان و ۱۲ دوره ریاست جمهوری گواه این معناست و اگر نبود پشتوانه و حضور مردم ، این حماسه‌های بزرگ خلق نمی گردید.

۳- مردم کانون اصلی تولید قدرت و پشتوانه مطمئن ، برای قوام و استحکام و جاودانگی نظام اسلامی تاکنون بوده است. 

 ۴- باور همگانی خواص و عوام در ایران اسلامی این است که مدیران و دولت ها و جریان های سیاسی بویژه در جامعه مکتبی و انقلابی اگر چه ممکن است از ظرفیت و توان بالایی برخوردار باشند، اما بدون مردم معتقد و متحد و حاضر در صحنه، نمی توانند از ثبات و ماندگاری برخوردار باشند و لذا پشتوانه مردمی همواره مورد توجه و عنایت بوده است.

۵- حضور آگاهانه وحماسه ساز مردم در همه صحنه‌های انقلاب بویژه یوم‌الله ۲۲ بهمن و روز قدس و بویژه شکوه بی نظیر مراسمهای تشییع سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم عزیز ، تجلی ایمان و اتحاد و بصیرت امت  حامی نظام برخاسته از اراده ملی آنان می باشد.

و لذا در ارتباط با انتخابات پیش رو نیز انتظار می‌رود حضور پرشور مردم، روی دیگری از عزت و اقتدار، برای نظام و حکومت مردمی جمهوری اسلامی را به نمایش گذارد. انشالله در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که اولین انتخابات بدون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است. باز هم همین مردم غیور و با صلابت اند که با درک عمیق از حساسیت و اهمیت آن و رصد آرایش گسترده جبهه استکبار که با تمام قوا در این عرصه در برابر اراده آهنین مردم ایران صف‌آرایی کرده‌اند . خود را آماده نموده اند تا با رمز (سردار دلها) یک بار دیگر روحیه انقلابی و راست قامتی خود را به دنیا اثبات نمایند.

وقتی همه کفر و نفاق و اپوزیسیون داخل و خارج، دست در دست هم داده اند تا با استفاده از شگرد های مرموز رسانه‌ای و فضای مجازی و نیز شیوه های پوپولیستی، سیاست‌های انفعالی و ارتجاعی  سیاست بازان تشنه قدرت را در عرصه دیپلماسی ذلیلانه و کاسبان برجام های نافرجام و مفسدان سیاسی و اقتصادی را بار دیگر بر توده مردم مظلوم و شریف ایران تحمیل نمایند، تا شاید از رهگذر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برای خود سهم و بهره ای دست و پا نموده و یا قبا و ردائی بدوزند، این مردم ایرانند که با توکل به خدا و استمداد از روح بلند بزرگ معمار انقلاب، حضرت روح خدا و ارواح طیبه ی شهیدان همیشه شاهد، و با استمداد از دست قلم شده علمدار ولایت حاج قاسم سلیمانی، حماسه دیگری پای صندوق‌های رای بسازد و با حضور کارساز و تمام کننده خویش، آخرین نفسهای بدخواهان و معاندان و منافقان و عوامل منفعل و مرتجع بیگانه پرست در داخل را بیاری حق بگیرند و آرزوی شوم جبهه استکبار مبنی بر حضور حداقلی پای صندوق‌های رای را به همراه وجود نحسشان، به گورستان  بسپارند انشاالله.

آری اکنون که جنگ احزاب دیگری رخ نموده است و سران کفر و الحاد از طرفی و عناصر نفاق و فتنه‌ از طریقی و تمامی دست نشاندگان غرب پرست از داخل و خارج پیوند شومی یافته اند تا با هر شیوه و شگردی، از مجرای صندوق‌های رای به اغراض و اهداف شوم و پلیدشان دست یابند.  بواقع آنچه این روزها می توان بخوبی فهم نمود ، اوج تقابل جبهه انقلاب ، با استکبار در ۲۸ خرداد است  زیرا اپوزسیون داخل و خارج ، با یکدیگر هم قسم شده اند تا به بهانه مشارکت ضعیف در انتخابات، عملیات سیاسی و جنگ روانی دیگری علیه عزت و اقتدار کشور امام زمان عج  براه بیاندازند؛ حال در این شرایط حساس و سرنوشت ساز، بر همه آحاد ملت بزرگ ایران است که از صندوق های رای خاکریز و سنگری بسازند برای دفاع از قلعه امن انقلاب اسلامی و با موجی از حضور کم نظیرشان، بفضل الهی به صحنه بیایند و با عزمی پولادین برای برون‌رفت از تمامی معضلات و مشکلات عارض از بی‌تدبیری و ناکارآمدی دولت‌های پیشین ، دولتی مقتدر و کارآمد و مومن و با صلابت و در تراز سرزمین شیران و دلیران با پشتوانه عظیم مردمی ، روی کار آورده و آخرین ضربه را بر پیکره پوسیده استکبار و ایادی داخلی و خارجی اش وارد کرده و ابراهیم وار بت های کوچک و بزرگ و دور و نزدیک را با تبر غیرت رشادت ملی بشکنند. انشالله.

 امید است در این کارزار سیاسی رای اولیه های جوان ، دوشادوش همه جوانان وطن به نیابت از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، از ساعات اولیه تا لحظات پایانی روز رای گیری موج عظیم به پا کنند تا موج آفرینان فتنه و نفاق هرگز فرصت ارز اندام نیافته و در برابر منطق قوی و اراده پولادین جوانان انقلابی و مومن وطن، برای همیشه تسلیم و آنان نیز به احترام حاج قاسم ها و حجی های میهن، راه هدایت و اصلاح را برگزینند. آرزوی همه ما اتحاد و انسجام هرچه بیشتر امت دلاور و مقاوم ایران و عزت و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی و انقلاب اسلامی مان در سطح جهان. انشالله.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب