سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51841
|
07:05 - 1400/01/24
نسخه چاپی

یادداشت؛

آژیر قرمز در ایلام به صدا در آمده است ولی معابر همچنان باز است

آژیر قرمز در ایلام به صدا در آمده است ولی معابر همچنان باز است
عباس خزلی نوشت:بازار وکسبه تعطیل است مراکز تفریحی باز است .هجوم مردم به دامنه طبیعت را چگونه می توانید توجیه کنید ؟ورودی وخروجی های شهر ایلام که محدودیتی ندارد.بعد از اعلام محدودیتها هنوز تاثیری در کاهش ترافیک سنگین در خیابانهای شهر ایلام مشاهده نمی شود.
"عباس خزلی"،فعال رسانه ای در یادداشتی با عنوان "آژیر قرمز در ایلام به صدا در آمده است ولی معابر همچنان باز است" نوشت:وضعیت کرونا در ایلام ظاهراً حاد است وباید دود آن به چشم کسبه وبازار برود بازار تعطیل است که صد البته کار پسندیده ای است کاش این محدودیت برای همه باشد تا انتشار ویروس کرونا کنترل شود ای کاش همراه با تصمیم تعطیلی کسبه وبازار برنامه از پیش تعیین شده برای ایام بیکاری وتعطیلی آنها در نظر گرفته می شد
ادارات و سازمانها با یک سوم ظرفیت به کار خود ادامه می دهند آیا مردم هم یک سوم به ادارات مراجعه خواهند کرد .کارکنانی که با هجوم مراجعه کنندگان مواجه می شوند آیا درمقابل کرونا مصون هستند؟
کاش سری به راهروهای دادسرای ایلام هم بزنید شعبات دادسرا وازدحام جمعیتی که به شعبه های مختلف دادسرا مراجعه می کنند را مشاهده کنید که چگونه سلامت قضات و کارکنان زحمتکش را با خطر مواجه کرده اند آیا این قضات و کارکنان ضد کرونا هستند که باید در این شلوغی خدمت کنند؟
بازار وکسبه تعطیل است مراکز تفریحی باز است .هجوم مردم به دامنه طبیعت را چگونه می توانید توجیه کنید ؟ورودی وخروجی های شهر ایلام که محدودیتی ندارد.بعد از اعلام محدودیتها هنوز تاثیری در کاهش ترافیک سنگین در خیابانهای شهر ایلام مشاهده نمی شود. 
برای بیکاری .اقساط بانکی .مالیات واجاره مغازه  بازاریان وکسبه که اکنون تعطیل هستند و هیچ درآمدی دیگر ندارند چکار کرده اید؟بعد از پایان قرنطینه وبازگشت کسبه و بازاریان به محل کار تازه  مشکل این عزیزان از قبیل  قسط واجاره بها و مالیات آغاز می شود. 
کرونا که با بی رحمی تمام به مردم یورش برده است سعی نکنیم که ماهم با یورش به یک عده کسبه وبازاری قبل از کرونا آنها را از پای در بیاوریم مگر چند درصد بازاریان از وضعیت مالی خوبی برخوردارند؟
 
ضرب المثلی هست که می گوید سفره نیفتاده یک عیب دارد ولی سفره افتاده هزار عیب .کاش این سفره را نمی انداختین تا عیب‌های فراوان آن عیان نمی شد سفره ای که ضمن آنکه  نان نداشت این ولی نان بازاریان وکسبه را آجر کرد.
 
انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد