سرویس: استان ایلام
کد خبر: 49556
|
09:21 - 1399/10/02
نسخه چاپی

یادداشت؛

فقط یک خانه ویران نشد آمال وباورهای یک شهر آوار شد

فقط یک خانه ویران نشد آمال وباورهای یک شهر آوار شد
فقط یک خانه ویران نشد بلکه قلعه دین وایمان ، امید و آمال و آرمان ، باور ها واعتقادات و عِرق ملی یک خانواده بلکه یک شهر آوار شد.

فرزاد شیرزاد؛   در ماجرای فساد شکل گرفته در بحث تملک ملکی توسط بانکی در ایلام به بهانه ضمانت و عدم پرداخت دیون که مبلغی شاید حدود یک صدو پنجاهم ارزش واقعی ملک غصب شده هست ، زوایای مختلفی وجود دارد که باید بررسی شود که چرا به اینجا رسیده ایم ؟! چی شده و چگونه شد که از برادر ی وخواهری و دم از عدالت مولا علی ع زدن ها و آرمانگرایی و مدافع حقوق مستضعفین بودن ، به اینجا رسیدیم که بیل مکانیکی را در خانه یک پیرمرد وپیرزن مظلوم وبی دفاع ومستعمری بگیر کمیته امداد حضرت امام ره ، چرخانیدم و خانه ای که آجر به آجرش با امید وآرزو و شور وشوق و با پول کولبری و چرخ راندن در بازارهای شلوغ تهران بنا شده بود را روی سر اهل خانه ویران کردیم و بدتر از آن با بی شرمی و بی حیایی ، گربه صفتی و بزدلانه کمتر از یک پانزدهم ارزش واقعی ارزش گذاری کردند و ...

   به راستی چرا؟ حرف و حدیث های نحوه مدیریت موضوع و چگونگی اجرای حکم از اطلاع رسانی و بروکراسی اداری تا زمان نهایی کردن کار  و تصاحب ملک مورد نظر ، نشان از برخی جریان ها حکایت دارد که باعث شده است این اتفاق ناگوار بیافتد.

  عیب کار کجاست؟ چی شده که این گونه آزادانه سقوط می کنیم و دین ودیانت را به محاق می بریم؟ چی شده که برای چند روز زندگی بهتر وتصاحب کمی بیشتر از امکانات رفاهی حاضریم زندگی دیگران را نابود کنیم و خانه آرزوها و طمع خودرا روی ویرانه خانه آرزوهای دیگران بنا بسازیم و راه آوارگی را برای همنوع خود ، برای یک مسلمان و برای یک انسانی که خداوند او را اشرف مخلوقات کرده و به آبروی او قسم خورده ، بگشاییم و چوب حراج به دین وایمان ، آمال و آرزوها ، آرمان و اعتقادات ، آبرو و احترام و آرامش و احساسش بزنیم‌؟!!!

! امروز سایه نزول خواری و عزت کذایی نزولخواران بر همه محاسن اخروی و دنیوی سایه افکنده و امروز و این مسئله حادث درایلام یادآور وبرابر کفر زمان طاغوت است که در یکی از روزنامه های دهه چهل تیتر زده بودن که ؛" احدی با مادر خود زنا کرد".  این مباحث باید ریشه یابی شوند و جلوی این رویه های ناصحیح و کفر آلود گرفته شود.

شاید اگر باغچه برخی استخدام ها در ادارات و شرکت های تابع جمهوری اسلامی ، وام های داده شده و پست های ارایه شده مدیریتی و گزنینش های ناصحیح و....  را بیل بزنیم چه کرم های کثیفی بیرون آیند و چه گند و کثافتی بالا بیاید.

  ان شاء لله که دستگاه قضایی مانند قضیه تنیه سرباز گلستانی بدست قاضی خاطی ، با اقتدار و نیل به اجرای احکام اسلامی وارد کارزار شده و بدون اغماض برای احیای ایمان های ضعیف شده ، اعتقادات خدشه دار شده ، اعتماد های به یغما رفته و آرمان های زخمی گشته ملت ، اشد مجازات و بخصوص در ملاء عام را اجرا نماید تا روسیاه شود هرکه درآن غش هست.

   در پایان باید آن قلم و صاحبان آن قلم  و همه افراد دخیل در این افشاگری و احقاق حق و مبارزه با ظلم ظالمین یقه سفید که اینگونه شجاعانه فساد تصاحب خانه ایلامی را افشا کردند ، مورد تجلیل و تقدیر به نحو شایسته قرار داد و تکریم شوند که حقیقتا آزادگی را به نمایش گذاشتند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب