سرویس: استان ایلام
کد خبر: 49256
|
22:00 - 1399/09/18
نسخه چاپی

یادداشت؛

انقلابی بودن به عمل است نه به ادعا

انقلابی بودن به عمل است نه به ادعا
فضای مجازی محل تسویه حسابهای شخصی و سیاسی نیست، بلکه فرصت و فضایی برای نشان دادن ارزشها و اهداف و برنامه های متعالی است، که با آنها بتوانیم در برابر دشمنان در جنگ نرم پیروز شویم.

عباس خزلی::زمان همچنان میگذرد و هر روز حوادث و دریچه های جدیدتری در مسیر پیشرفت کشور قرار میگیرد. دشمن هر روز نفس هایش را تازه تر میکند که از هر مسیری بتواند در مسیر پیشرفت کشور خلل وارد کند. سلاح دشمن دیگر نظامی و فیزیکی نیست، سلاح هایی که مهمترین آنها فضای گسترده و نامحدود مجازی است، که دشمن با تمام توان و بدون وقفه در این مسیر در تلاش است که به مردم و کشور ضربه بزند. اما وظیفه ی کسانی که مدعی انقلابی گری هستند در این میدان چیست؟

این میدان بزرگ، مردان بزرگ می طلبد، همانطوری که در جنگ هشت ساله با ایستادگی تمام و با وجود همه سختیها پیروز شدیم، سختیهای میدان جنگ نرم که پیچیدگی و سختی خاص خود را دارد، را هم باید با هوشیاری پشت سر بگذاریم. انقلابی گر واقعی باید در این میدان راه نفوذ بر دشمن را بشناسد و جلو آن را سد کند نه اینکه نیرو و انرژی خود را صرف مسائل بیهوده ای وبی اهمیت در فضای مجازی کند، چرا که دشمن منتظر یک لحظه غفلت ماست تا از آن به خوبی بهره برداری کند و غوغا راه بیندازد.

متاسفانه رفتار بعضی از انقلابی نماها در فضای مجازی که بدون توجه به جولان دادن دشمن در آن، در پی نشان دادن و تمجید از خود و همفکرانشان هستند، جای بسی تاسف و تامل دارد. فضای مجازی باید فرصتی بزرگ برای انتشار افکار و عقاید واقعی انقلاب باشد که حتی خارج از مرزهای این کشور را هم مورد توجه قرار دارد، نه اینکه در این فضا دنبال اثبات و تعریف از عملکرد خود و هم حزبی هایش باشد.

باید از این فضا استفاده کرد و با نقدهای دلسوزانه در جهت پیشرفت کشور قدم برداریم نه اینکه اگر کسی نقدی منصفانه داشت به جای دشمن بر او بتازیم! و سابقه ی انقلابی گری و عملکرد خود را به رخ او بکشیم نگارنده بارها در نقدهای که در جهت پیشرفت و اعتلای استان بوده است، همیشه سعی داشته است با انصاف و دلسوزی، اهداف انقلابی در اولویت اول خود باشد و در عین حال نیز به وظیفه خود در قبال گفتن کم کاریها و ضعفها نیز عمل نماید.

توجه کنیم که دشمن ما خلع سلاح نشده است و با اسلحه خطرناک جنگ نرم در تلاش است که از همین دعواهای سیاسی بعضی ها در فضای مجازی استفاده کرده و به وقت خود از آن بهره برداری کند. به فرموده رهبری " امروز قدرت ابرقدرتها، در قدرت تبلیغاتی آنهاست" همه باید در این مسیر روحیه انقلابی گری واقعی خود را حفظ کنند و با تشخیص درست و به موقع بتوانند پیروز میدانی باشند که دشمن سعی در غبارآلود کردن آن برای به بیراهه کشیدن جامعه ایران در تمام زمینه های اجتماعی و فرهنگی و... را دارد. فضای مجازی محل تسویه حسابهای شخصی و سیاسی نیست، بلکه فرصت و فضایی برای نشان دادن ارزشها و اهداف و برنامه های متعالی است، که با آنها بتوانیم در برابر دشمنان در جنگ نرم پیروز شویم دنیای امروز دنیایی است که در تسخیر فضای مجازی قرار گرفته است و دشمنان کشور نیز در این مسیر هر بار با ترفند و ایجاد شبهه و دروغ پراکنی ماهرانه سعی در منحرف کردن افکار عمومی دارند، به فرموده رهبری: " جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در دلها و ذهنهای مردم" بر همه ی مدعیان انقلابی گری روشن است که در این فضا به جای ایستادن در مقابل همدیگر، ضمن احترام به نقدهای به جا و سازنده، باید به فکر پیشرفت و عزت کشور باشند، چرا که رفتار دور از شان عده ای انقلابی نما در این فضا به نام انقلاب تمام خواهد شد و فرصت موج سواری و بدنام شدن انقلابیون واقعی و مخلص را به دشمن خواهد داد.

البته در این میان نباید از " نفوذ" دشمن هم غافل بود، چرا که دشمن با انواع ترفندها سعی در راه نفوذ دارد و نفوذ در کانالهای داخلی هم کار خیلی سختی نخواهد بود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب