سرویس: سیاسی
کد خبر: 49056
|
08:04 - 1399/09/09
نسخه چاپی

ترور فخری زاده حاصل تفکر واحی اعتماد به غرب

ترور فخری زاده حاصل تفکر واحی اعتماد به غرب
شهادت دانشمند گرانقدر هسته ای دکتر محسن فخری زاده حاصل تفکر واهی اعتماد به آمریکا و قدرتهای غربی است که مدتهاست جریانهایی در داخل کشور برای مذاکره با غرب و بازگشت به برجام به راه انداخته است

"یوسف کریمیان"،-ایلام بیداردر یادداشتی با عنوان "ترور فخری زاده حاصل تفکر واحی اعتماد به غرب" نوشت:

دست شیطان باز هم از آستین پیروانش بیرون آمد. باز هم ترور ، باز هم حماقت و باز هم نقش داغی تازه بر پیکر ایران . ولی باز هم عطر شهادت و عطر یاحسین و عطر لبیک یا امام است که آبی بر آتش می شود و دشمنان قسم خورده را خوار تر همیشه به تاریخ معرفی می کند.

آمریکای جنایتکار و صهیونیست های دست نشانده اش ، دوباره لکه ی سیاه و ننگینی را بر کارنامه پر از خباثت، شرارت و آغشته به خون انسانهای بی گناه خود افزودند.

عصر جمعه ۹۹/۹/۷ و در آستانه سالگرد شهادت دانشمند هسته ای ایران اسلامی شهید شهریاری، بیگانگان و دشمنان انقلاب یک بار دیگر دانشمندان هسته ای ما مورد هدف اهداف جنایتکارانه خود قرار دادند و این بار مهندس محسن فخری زاده را در یک درگیری ناجوانمردانه و یک عملیات تروریستی به شهادت رساندند.

شهید فخری زاده، دانشمند ارزنده و گرانقدری که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها و به صراحت از دشمنی خود با او سخن گفته و از عملکرد درخشان این شهید گرانقدر به ستوه آمده بود.

بر کسی پوشیده نیست که این گونه اقدامات و ترورهای کور در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در دستور کار آمریکا ،رژیم صهیونیستی و دیگر متحدان آنها در منطقه بوده و هست؛ اما نکته ی قابل تامل و مهم این اقدامات وقیحانه این است که ترور شخصیتهای مختلف ایران اسلامی اعم از سیاسی، مذهبی ، نظامی و علمی، نه تنها دولت و ملت ما را از مسیر خود دور نکرده بلکه باعث اتحاد ،بالندگی و رشد بیشتر ایران در تمامی عرصه های سیاسی، علمی و نظامی شده است.

دشمنان قسم خورده ی ما هیچگاه فراموش نخواهند کرد که پس از ترور دیگر دانشمندان هسته ای ما شهید شهریاری و شهید رضایی نژاد و ... در طول سالهای گذشته تعداد متقاضیان رشته های هسته ای در دانشگاه ها چندین برابر شد و این یعنی ایمان ملت و به ویژه جوانان به راه این عزیزان و اعتقاد به باورها انقلابی و اسلامی ایران. نتیجه ای که برای تروریستها به شکل معکوس درامد و این شد که باز هم متوسل به تروری دیگر شدند. اما غافل از آنکه ایران همان ایران است. مصمم تر و قدرتمند تر از گذشته. دانشمندان و فرزندان افتخار آفرینش را از دست می دهد اما از خون پاکشان ، دانشگاههای انسان سازی می سازد.

این ترورها علاوه بر اینکه نشان از ضعف ، حقارت و لگدمال شدن اهداف پلید دشمنان دارد، بلکه گواه محکمی بر ترس از قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های علمی، سیاسی، نظامی و بالاتر از آنها افزونی قدرت و توان هسته ای و موشکی ایران است.

عزیزی دیگر از دست رفت. اما غافلان داخلی بدانند که شهادت این دانشمند گرانقدر هسته ای نیز حاصل تفکر واهی اعتماد به آمریکا و قدرتهای غربی است که مدتهاست جریانهایی در داخل کشور برای مذاکره با غرب و بازگشت به برجام به راه انداخته است؛ البته بهای این اعتماد اشتباه و نابخردانه را باید دانشمندان ما که سالها در راه اعتلا، پیشرفت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند بپردازند نه کسانی که تمام هم و غم خود را برای مذاکره با غرب به کار برده اند.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب