سرویس: سیاسی
کد خبر: 48077
|
07:14 - 1399/07/21
نسخه چاپی

افشای خط رسانه‌ای جریان تحریف

افشای خط رسانه‌ای جریان تحریف
تلاش برخی رسانه‌های معاند برای القای بیماری و ابتلای رئیس مجلس به کرونا گرچه از اساس دروغ بود ولی خط رسانه‌ای مهمی در هفته‌های پیش رو را افشا کرد.

"محمد سعید احدیان"،دستیار سیاسی رئیس مجلس در یادداشتی با عنوان افشای خط رسانه‌ای جریان تحریف نوشت:

تلاش برخی رسانه‌های معاند برای القای بیماری و ابتلای دکتر قالیباف به کرونا گرچه از اساس دروغ بود ولی خط رسانه‌ای مهمی در هفته‌های پیش رو را افشا کرد.

برنامه‌ریزان خط تحریف در داخل و خارج کشور بر اساس فعالیت‌های میدانی رئیس مجلس تحلیل کرده‌اند که این سطح از فعالیت حتی با وجود رعایت تمامی پروتکل‌ها در نهایت احتمال  ابتلای به این ویروس را بای نحو کان بالا خواهد برد و چون بازخورد این نظارت‌های میدانی در نزد مردم بسیار مثبت و روحیه‌بخش بوده است، تمام توان رسانه‌ای خود را تجمیع کرده‌اند تا در صورت بیمار شدن رئیس مجلس یا دیگر نمایندگان مجلس، خط نا امیدی و ناکارآمدی را القا کنند و اینطور بازنمایی کنند که راهکار یکجانشینی و بی‌عملی تنها راه درست و عاقلانه بوده است.

این منطق رسانه‌ای را پیش از این در مورد نمایندگان مردم نیز اجرا کرده و البته شکست خورده اند. تاکنون بیش از ۴۰ نفر از  نمایندگان محترم نیز به علت رسیدگی میدانی امور و ارتباط مستقیم با مردم به کرونا مبتلا شده‌اند و در تمامی لحظاتی که در میدان عمل حضور داشته‌اند از این خط مطلع بوده‌اند وگرنه بستن در اتاق‌ها و تعطیل کردن جلسات و نرفتن بین مردم کار افتخارآمیز یا کم نظیری نیست و به ذهن هر کسی می‌رسد. 

واضح و مبرهن است که دکتر قالیباف در تمامی این فعالیت‌ها پیشبرد کار میدانی مردم را در اولویت قرار داده است و مشخصاً می‌داند که همچون سال‌های دفاع مقدس این نوع از مدیریت می‌تواند در حال خطراتی شخصی نیز داشته باشد. همانطور که شهادت چمران در دهلاویه یا شهادت همت در جزیره مجنون نشان بی‌عقلی یا بی‌مدیریتی آنها نیست قطعا ابتلای احتمالی قالیباف و یا سایر نمایندگان در آینده که در میدان عمل حاضرند، نشانه‌ای از پیروی از مدل مدیریتی منطبق با عقل معاد و برای پیگیری میدانی کار مردم است.

متاسفانه برخی طراحان رسانه‌ای همچنان ذهن خود را بر مدار منطق «به میان مسیل رفتن، بی‌عقلی است» تنظیم کرده‌اند و گمان می‌کنند که می‌توانند با دروغ‌سازی در مورد نشانه‌های بیماری رئیس مجلس حقانیت نظارت‌های میدانی او را زیر سوال ببرند. برای ما البته عجیب نیست که آنها حتما گمان می‌کنند که قالیباف یا تیم او احساس می‌کنند که آسیب‌ناپذیر یا ضدضربه هستند وگرنه چه منطقی دارد که به دل خطر بروند؟ بله آنها حتی از فهم منطق مدیریتی دفاع مقدس که همان عقل معاد است،  نیز ناتوانند. 

در نهایت باید تاکید کرد که ابتلای برخی از اعضای هیئت دولت و نزدیکان جناب رئیس جمهور به ویروس کرونا که به اندازۀ ایشان از حضور در جلسات پرهیز دارند نشان‌دهندۀ آن است که اگر به میان مردم  نرویم هم احتمال ابتلای به این ویروس وجود دارد پس فرماندهان در میدان باید منطق مدیریتی همیشگی خود را اجرا کنند و اسیر این بازی‌های آشنای رسانه‌ها نشوند. 

مردم و جهادگران عرصه های مختلف درمان و اقتصاد و معیشت ، امروز بیش از همیشه نیازمندند که مسئولین را کنار خود ببینند . این حداقل را از آن ها دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب