سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44705
|
09:59 - 1399/02/29
نسخه چاپی

سخنی با هیچ کاره همه کاره!

سخنی با هیچ کاره همه کاره!
این جریان زیرخاکی قارچ گونه در ادامه و تکمیل مطرح کردن خود و حلقه پنهانشان با اسم گفتمان امام و رهبری تیشه بر ریشه بسیاری از کارهای ارزشمندی که به وجود آمده زده و گویا قصد دارند این اقدامات خوب را تحت تأثیر قرار دهند.

مرتضی سبزی-سردبیر:: در یکی از بهترین ماه های سال قرار داریم، ماهی که هر لحظه و حتی خوابیدن در آن عبادت است، در این ماه عزیز و مبارک که هر لحظه اش بخصوص در لیالی قدر بهترین فرصت برای خودسازی و تطهیر است مطالبی در فضای بی در و پیکر مجازی منتشر می شود که در تضاد با ترویج خوبی ها در ماه خوب خدا است.

برخی از خود راضی که هندوانه زیر بغلشان خیلی گنده تر از توهمات خیالی شان شده، درصدد حاشیه سازی و مطرح کردن خود و حلقه پنهان شده هستند تا از این تحرکات به نان و نوایی برسند.

آنچه به آن اشاره می شود نیازی به یادآوری ندارد، اما از زمان انتصاب نماینده ولی فقیه در استان تاکنون، همه و همه راه و رسم ایشان و انتظاری که از امام جمعه ایلام است را مورد تأیید قرار داده اند، از گروه های مختلف مردمی، سیاسی، سازمان های مردم نهاد، چهره های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی گرفته تا استقبال بی نظیر مردمی که از امام جمعه ایلام در روز مراسم تودیع و معارفه شد.

این جریان زیرخاکی در ادامه و تکمیل مطرح کردن خود و حلقه پنهانشان که به دنبال افزایش فالورهای خود در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی هستند، با اسم گفتمان امام و رهبری تیشه بر ریشه بسیاری از کارهای ارزشمندی که به وجود آمده زده و قصد دارند این اقدامات خوب را تحت تأثیر قرار دهند، از پیگیری مطالبات ملی استانی از مسئولان کشوری گرفته تا رسیدگی محورگونه مالبختگان مددجویان بهزیستی که سرمایه شان برای ساخت مسکن بر باد رفته و بسیاری موارد دیگر که در این یادداشت نمی گنجد.

در جواب این جریان قارچ گونه، اتفاقا باید به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تبریک گفت که قبل از مطرح کردن دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، پویش امید و همدلی با محوریت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار برای کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا، استارت خورد که این نشان از قرابت و نزدیکی تفکرات نماینده ولی فقیه در استان با مقام معظم رهبری است.

آیا این جریان زیرخاکی دانسته و با علم به این موضوع و با اسم گفتمان امام و رهبری این گونه عمل می کند و یا نادانسته؟ که در هر دو صورت قابل پذیرش نیست، برای کسانی که ادعای گفتمان امام و رهبری را دارند ابتدا خود باید به آن مقید و پایبند باشند.

افرادی که می خواهند وحدت مثال زدنی در استان که منجر به موفقیت های گوناگونی شده را زیر سوال و یا به حاشیه ببرند، باید به این نکته توجه داشته باشند همنوایی با شبکه های معاند که هر لحظه به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده و از این سیاست کثیف خود دست بردار نیستند، راهی جز ترکستان ندارد و هر آنکس که تکلیف خود را با نظام و انقلاب و مسیر آن مشخص نکند، همچون بسیاری حساب و یا حسابشان برای همه مشخص می شود.

گویا کرونا و ماجرای قرنطینه خانگی بسیاری را کلافه کرده که می خواهند این گونه و با نادیده گرفتن خوبی ها با آبروی دیگران بازی کنند و ایام کرونایی خود را سپری کنند، بهتر است به جای تهمت و غیبت در این روزهای باقی مانده تا ماه مبارک رمضان تقوا پیشه کرده و طلب آمرزش کنند.

توصیه پایانی و آخر به جریان قارچ گونه زیرخاکی اینکه بهتر است دفتر و دستک خود را جمع کنند چرا که کسی برایش تره هم خرد نمی کند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب