سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43146
|
13:17 - 1398/12/25
نسخه چاپی

قطعی 36 ساعته ارتباط؛

آقای وزیر به داد روستاها برسید/ ارتباط همچنان قطع است

آقای وزیر به داد روستاها برسید/ ارتباط همچنان قطع است
قریب ۳۶ ساعت است که تمام ارتباطات مخابراتی و اینترنت لاکپشتی بیش از ۲۰ روستای بخش چوار قطع شده است.

 ايلام بيدار، غلامرضا محمدمرادی::قریب ۳۶ ساعت است که تمام ارتباطات مخابراتی و اینترنت لاکپشتی بیش از ۲۰ روستای بخش چوار(بویژه مسیر امامزاده حاج بختیار) قطع شده است و علیرغم استمداد و "هاوار" مردم و رسانه ها؛ متاسفانه تا کنون کوچکترین اقدام موثری صورت نگرفته است و گویا مسئولان مربوطه در "چُرت کبری" به سر می برند و منتظرند تا باد و طوفان شدیدتری بیاید و از "خوابِ ناز" برخیزند.!


در حوزه بخش چوار بیش از ۴۰ روستا وجود دارد که از حداقل ارتباطات مخابراتی( صرفاً همراه اول و اندک ناچیزی نیز های وب) برخوردارند و با هر باد، باران و گرد و خاکی؛ بطور کامل آنتن دهی های این مناطق قطع می شود و در سوت و کوری عجیبی فرو می روند و آه و نفرین شان گوش فلک را کر می کند.!

واقعاً باید به حال دولت تدبیر و امیدی که در دو دوره با شعارهای رنگارنگ ملت را به پای صندوق های رای کشاند و به مراد و مقصود خویش رسید، تاسف و افسوس خورد که این گونه و با یک باد و باران عادی تمام سیستم های مخابراتی و اینترنتی اش به هم می ریزد.!

این است معنای دولت الکترونیک.!؟ چرا تمام کم کاری ها، ندانم کاری ها، بی تدبیری ها، مردم آزاری ها، تنبلی ها و .... را به تحریم ها ربط می دهید.!؟

آیا روستاهای بخش چوار جزء حوزه استحفاظی ایران اسلامی نیستند.!؟ چرا از اینترنت پرسرعت در این روستاها دریغ می ورزید.!

چرا در دهستان ها و روستاهای پرجمعیت این بخش از دستگاه های خودپرداز(A.T.M) هیچ خبری نیست و پست بانک به روستاهای دیگر شهرستان ها بیش از روستاهای این بخش توجه دارد.!؟ آیا ایجاد دستگاه خودپرداز در روستاهای گنجوان،چمن، آبزا، حاج بختیار، مورت، شهید رجایی، بانسرو و ....؛ حق مسلم مردمان این مناطق نیست.!؟ چرا مسئولان ارتباطات و مخابرات برای روستاهای این بخش چاره اندیشی اساسی نمی کنند.!؟ چرا دستورات وزیر جوان، پیگیر و مردمی ارتباطات و فناوری اطلاعات نادیده گرفته می شود.!؟

جناب آقای جهرمی-وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ به خدا مردم و اهالی ساکن در این روستاها از دست این همه بی مهری و کم لطفی های مجموعه تحت امرتان به شدت کلافه شده اند، چون به شما بالانشینان دسترسی ندارند، تنها مامن و دردآشنای خود را رسانه ها می دانند، این ۳۶ ساعت است که بیش از ۲۰ روستای بخش چوار از توابع استان ایلام، هیچ گونه ارتباطی با دنیای پیرامونی خود ندارند، سخت کلافه و عاصی شده و در این عصر ارتباطات و هنگامه هجوم ویروس منحوس کرونا، به آتشفشانی از "آه و نفرین" تبدیل شده اند و واقعاً سخت بترسید که دامان تان را نگیرد.!

جناب آقای وزیر؛ بارها درد دل این قوم مظلوم و محروم را به سمع و نظرتان رسانده ایم و دستورات موکد و موثری مبذول داشته اید و چندین سایت مخابراتی در مناطق مختلف استان از جمله روستای"بان امرود" احداث شده است.! اما چه فایده که با یک باد و باران ساده؛ اندک سیگنال ارتباطی نیز از این مناطق فراری می شود و مردم در بهت و حیرت تکنولوژی تان مات و مبهوت می شوند.!

جناب آقای جهرمی! اپراتور "های وب" که اینترنت برخی از این روستاها را پشتیبانی می کند، متاسفانه سیگنال مطلوب و مناسبی ندارد و با هر باد و بارانی، فوراً تب می کند و لرزه بر اندام مشترکین می اندازد و زودتر از "همراه اول" آهنگ تلخ خداحافظی می نوازد.!

جناب آقای وزیر! مردمان این روستاها نه فضایی اند و نه فضانورد؛ نه زیاده گوی اند و نه زیاده طلب و از حضرتعالی و مجموعه عریض و طویل تحت امرتان، چیز زیادی جز "ارتباط مخابراتی مناسب و اینترنت پرسرعت" طلب نمی کنند.پس لطفاً دریغ نورزید.!

جناب آقای جهرمی! چرا باید مردمان روستاهای این بخش؛ با پیام "خوش آمدگویی" اپراتورهای عراق مواجه شوند اما از اپراتورهای "پُرتبلیغ" ایرانی محروم بمانند و برای یافتن یک نقطه مناسب جهت "آنتن دهی" بر فراز بلندی ها در رفت و آمد باشند.!؟ چرا شعارتان بیش از عمل تان، گوش فلک را می نوازد.!؟

جناب آقای وزیر! چرا مدیران تحت امرتان جهادی و انقلابی عمل نمی کنند و یک کار ساده و عادی را چنان مشمول مرور زمان می کنند تا آه و نفرین مردم فوران کند.!؟ چرا نظارت بر عملکرد مدیران تان را مضاعف نمی کنید و مدیران ناکارآمد، ناتوان، غیرانقلابی و غیرجهادی را تغییر نمی دهید.!؟ اگر بهانه مشمئزکننده "تحریم ها" نبود، آیا بهانه دیگری برای این همه کم کاری و مردم آزاری داشتید.!؟

جناب آقای جهرمی! مردم ولی نعمتان، مدافعان و حافظان اصلی انقلاب اند و بدانید هر گونه کم کاری و کم توجهی به این مردمان، خیانتی بس عظیم و نابخشودنی است و هر کس به استمداد بحق شان توجه نکند، قطعاً"خسر الدنیا و الآخره" خواهد شد.!

عاجزانه استدعا می شود و سخت امیدواریم که بصورت ویژه و موکد؛ تلاطمات ارتباطی و مخابراتی مناطق مختلف روستایی و محروم استان ایلام(بویژه بخش چوار) را رصد و در سریع ترین زمان ممکن نیز خبر خوش خدمات ارزشمندتان را مخابره کنید و ما نیز در مطالب بعدی به جای انتشار گزارش انتقادی؛ از خدمات و زحمات تان بنویسیم و بازنشر کنیم.!

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب