سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42524
|
07:55 - 1398/12/04
نسخه چاپی

یادداشت؛

مردم برنده واقعی انتخابات

مردم برنده واقعی انتخابات
برنده واقعی انتخابات مردم هستند واین روزها روسیاهی مانده به برخی جریان ها که سعی دارند از این جریان به نفع خود استفاده کنند ودشمنان قسم خورده انقلاب

ايلام بيدار - سجاد رستمی زاد::حس خوبی نیست وقتی مشارکت عمومی مردم را  در انتخابات مجلس یازدهم می بینی  و توپخانه جنگ ادراکی دشمن برخی قرارگاه های مردم را در پشت جبهه بمباران کرده است و حالا کم کم آمار تلفات به گوش می رسد.

انواع بمب ها از خوشه ای شایعه ساز مانند شیوع کشنده یک ویروس چینی، تا بمب های بی وقفه روزانه و ضدنفر نفوذی های خائن و مدیران غرب باخته تا شایعه رحلت یک مرجع تقلید! و البتّه بمب شبانه فوت یک آوازه خوان نوستالژیک!

حملاتی که فقط برای دوازده ساعت برنامه ریزی شده بود ، مردمان ما خوراکشان همین خمپاره های روانی شده است  امّا حکایت دیگری داشت که شاید سالها باید بگذرد تا بتوان درست روایت کرد.

در جنگ مادر با نامادری و پدر با ناپدری، مادران و پدران این انقلاب زیر آتشبار بی توقف دشمن، برای نجات درختی تناور  و نهالی که اکنون قد کشیده است به میدان آمدند و امانت این انقلاب را به کسانی سپردند، که برای قدرت حاضر به برادر کشی نیستند، برای سیاست ازاقتصاد و نان مردم نمی گیرند و به رغم اختلاف سلیقه، انقلاب مردم را نخواهند فروخت.

اخلاص قدمهای مردم در انتخابات وحدت روزهای گذشته، اثرگذارترین موشکی است  که دیری نخواهد پایید که بنیان نفاق داخلی و نفرت بین المللی را از هم خواهد پاشید و دشمنان را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.

آری برنده واقعی انتخابات مردم هستند واین روزها روسیاهی مانده به برخی جریان ها که سعی دارند از این جریان به نفع خود استفاده کنند ودشمنان قسم خورده انقلاب

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب