سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42493
|
06:32 - 1398/12/01
نسخه چاپی

یادداشت؛

برای مرواریدی که به سبب حسن همجواری ابوعطا می خواند

برای مرواریدی که به سبب حسن همجواری ابوعطا می خواند
برای مرواریدی که به سبب حسن همجواری ابوعطا می خواند ، خداروشکر که دیگر تکرار مکرر تکرار های بی خاصیت جواب نمی دهد!

ايلام بيدار ، عباس خزلی؛ پدرجد تکرار و کلید، خودشان هم توبه کرده اند و شرم حضور دارند!حالا نصف و نیمه های ما به سلامتی آویزان قلاب وارفته کلید و تکرار سوخته شده اند!

جماعت عجیبی هستند! از چهل و یکسال، بیشترش را به اعتراف خودشان،صدرنشین مدیریت اجرایی کشور بوده اند!هم برگزار کننده انتخابات های متعدد و هم کاندیدا! هر وقت خروجی صندوق ها نام خودشان است،انتخابات مصداق زیبای مردمسالاری حقیقی ست و هر وقت هم که به سبب بازی های سیاسی شان مردم از تکرار و کلیدهایشان خسته می شوند! چنگ و دندان برای شورای نگهبان تیز می کنند و از اساس روی موضوعیت انتخاب مردم علامت سوال می گذارند!
این جناب مروارید هم که نوچه آویزان همان تکرارهاست! به قول رفقای خودش! همان چهار حرف بیانیه های سیاسی اش را هم بعید است خودش بتواند بنویسد! چند سال بی عملکرد و راکد را بر عمر این استان و مردمش تحمیل کرده ولی اینجا که شرایط و نظر مردم و قانون بر خلاف نظر و آرا ایشان است، عین آن بچه زورگیر محله چون شیر یا خط بازی به نفع خودش نیست ،دار بازی را گذاشته روی دوشش، برده دم خانه خودشان!
 
این قسمت بازی بماند!
همین یک بند را بنگرید و تا آخر راه را بخوانید! و حجم صداقت و دلسوزی برای این مردم را لمس کنید بی واسطه! مردمی که هر روز باید مانند بندباز! آویزان یک رخت بند جدید بعضی ها بشوند!!
دو کلام با مروارید به نیابت از کل مردم ی که از اصلاح و اصول خسته شده اند و فقط کار خالصانه و صادقانه می خواهند:
جناب مروارید!
مگر همین شما نبودید که 16ماه پیش در چنین روزی، فلان نماینده لیست امید را به سبب تحمیل یک نیروی غیر دولتی به بدنه مدیریت اجرایی دولت تا حد یک برگ بی خاصیت پایین کشیدید و او را فاقد بدیهیات توان نمایندگی دانستید؟!!
چه اتفاقی افتاده که امروز به بند دیگری آویزان شده اید و پیام تکرار برای گذاشتن کلاهی دیگر بر سر همین مردم بدبخت هم استانی خودتان! صادر کرده اید!؟و از همه می خواهید فقط به او رای بدهند؟!
جهنم سرنوشت مردم خودتان! فکربه حال درمان تعادل روحی تان کنید برادر!
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب