سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42430
|
09:25 - 1398/11/29
نسخه چاپی

یادداشت؛

انتخابات و این پول های کثیف!

انتخابات و این پول های کثیف!
به چند نفری که در حوزه شمال و جنوب پول های کثیف را وارد انتخابات کرده اند هشدار می‌دهیم چنانچه از این اقدام ناپسند خود دست برندارند اسامی آنها را افشا خواهیم کرد.

عباس خزلی:: فضای مجازی با تمام عیوبی که دارد ولی بعنوان آرشیو به یاد ماندنی در ذهنها باقی می ماند وهویت آدم ها را در آینده مورد قضاوت افکارعمومی قرار می دهد و بعنوان سندی معتبر برای آیندگان باقی خواهد ماند.

این روزها و در بازار داغ وعده و وعیدهای رنگارنگ توسط برخی کاندیداها مردم آینده برای ایلام متصور هستند که ازاستانهای برخوردار کشور خواهد بود و مردمانشان در رفاه کامل  و در استانی زیبا بدون هیچ دغدغه ای زندگی خواهند کرد.

حافظه فراموشکار ما پس از سالها باز هم اجازه حضور عده ای تحت عنوان کاندیدای وکالت به برخی داده است که جز شعار بدون پشتوانه هرگز به فکر مردم و استان خود نبوده و نخواهند بود.

برخی می خواهند کلید اصفهان تحویل ایلام دهند، دیگری راه آهن می آورد، یکی راهکار برای بیکاری می دهد و هزاران وعده آشنا که سالهاست می شنوند و هرگز عملیاتی نشده اند.

چرا برخی کاندیداها فکر کرده اند که مردم از قانون و مجلس و دیگر قوای کشور بی اطلاع هستند؟ مگر کاندیداهای محترم هنوز وظایف مجلس را نمی دانند که از هر قولی به مردم کوتاهی نمی کنند و برای یک استان با 10 شهرستان قول ده ها فرمانداری به مردم می دهند؟

مگر قرار است هر شهرستان چند فرماندار داشته باشد؟ چرا هنوز بسیاری از کاندیداها برای مردم شفافیت مالی نکرده اند؟ چرا اسپانسرهای خود را به مردم معرفی نمی کنند؟ توقع اسپانسرها ازکاندیداها چیست؟ اگر اسپانسر ندارند چرا برای مردم روشن نمی کنند که هزینه انتخاباتشان از کجا تامین می شود؟

مگر مجلس به یک نماینده چقدر حقوق میدهد که برخی هزینه های نجومی برای کسب آرا می کنند؟ آیا دستگاههای نظارتی هزینه انتخاباتی کاندیداهها را رصد می کنند؟

وقتی درحال نوشتن این یادداشت بودم یکی از دوستان تماس گرفتند که آیا اطلاع دارید از هم اکنون خرید آرا آغاز شده است و در محلات فقیر نشین معتمدین منطقه پول در اختیارشان گذاشته اند تا نسبت به خرید آرا اقدام کنند؟

این زنگ خطری است که دستگاه های نظارتی باید خیلی جدی به آن بپردازند و برخورد جدی کنند ما به چند نفری که در حوزه شمال و جنوب پول های کثیف را وارد انتخابات کرده اند هشدار می‌دهیم چنانچه از این اقدام ناپسند خود دست برندارند اسامی آنها را افشا خواهیم کرد تا برخورد شدید دستگاه های نظارتی را به دنبال داشته باشد چه دردناک است که انسان که سرنوشت واندیشه آن است درمعرض معامله قرارگیرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد