سرویس: استان ایلام
کد خبر: 42297
|
07:07 - 1398/11/26
نسخه چاپی

اختصاصی؛

دوم اسفند 98 روز تجلی حضور

دوم اسفند 98 روز تجلی حضور
یکی از صحنه هایی که مردم همواره باحضور خود در آن حماسه پی در پی از زمان انقلاب به بعد آفریده اند، انتخابات بوده است، انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری و دموکراسی به معنای واقعی است.

ایلام بیدار-شمس الله سلیمانی::یکی از صحنه هایی که مردم همواره باحضور خود در آن حماسه پی در پی از زمان انقلاب به بعد آفریده اند، انتخابات بوده است.

انتخابات در جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری و دموکراسی به معنای واقعی است. هرکسی حق انتخاب دارد، حق اظهار نظر یا به اصطلاح بهتر اظهار "رای".

رای دادن یعنی انتخابات آزادانه و از روی آگاهی فردی و با توجه به مصالح نظام، هر فرد رای دهنده از نقطه نظر خودش تشخیص داده است.

این بار صندوق های رای سنگرهای دفاع از کیان و اساس نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند، سنگرهایی که باحضور حماسی رای دهندگان حفظ می شوند و شرکت هر نفر از آنها در انتخابات به معنای یک نمره مثبت در کارنامه دفتر پربار انقلاب است.

هر حضور به معنای یک نه به دشمن و یک مشت محکم به چشم طمع آنهاست. هر رای یک پله به سمت ترقی و یک گام پیشرفت به جلو برای کل سیاستها و ارکان و حتی کیان مملکت است.

حضور در این صحنه یعنی قبول نظام، دفاع و پشتیبانی از آن و روی گرداندن از دسیسه های دشمنان قسم خورده آن.

حضور و انتخاب آگاهانه در رای گیری ها هرچند پررونق تر باشد؛ نشان از استحکام پایه های نظام حکومتی آن مملکت و نشان انسجام، وحدت، یگانگی، هم صدایی و پرهیز از تفرقه وشبه افکنی است.

لبیک به فرامین بزرگان و مقام معظم رهبری بعنوان تکلیف شرعی نیز نوعی اتمام حجت برای هر ایرانی شرکت کننده در انتخابات است.

در بحبوحه ی دسیسه ها و نقشه های رنگارنگ و متعدد دشمنان برای براندازی حکومت اسلامی و ناامن کردن مملکت دین و قرآن، حضور حماسی در این حماسه بزرگ مهمتر از پیش به نظر می رسد.

با هجمه وسیع دشمنان اسلام علیه مسلمین بویژه جمهوری اسلامی ایران، اتحاد و همبستگی ملی با حضور یکپارچه در انتخابات متجلی می شود و عامل یاس مخالفان و دشمنان خواهد بود.

امید است که ملت سرافراز و همیشه درصحنه کشور عزیزمان، امسال دوم اسفندماه را به روزی دیگر از روزهای به یادماندنی در خاطره های انقلابی خود ثبت نمایند.

دراستان ایلام نیز همه وهمه برای حضور آماده اند، به فواید و آثار حضور آگاهند و به برکات حضور ایمان دارند، مردم استان ایلام همواره حماسه های حضور فراوانی آفریده اند و شاید دیگر برای آنها خلق حماسه عادی شده است. اما بازهم برای دوم اسفندماه قلبها در تب وتابند تا باردیگر عزت غرورآفرین مردم این دیار در غربی ترین نقطه کشور سرآمد و زبانزد همه ایران شود.

چه باشکوه است آن هنگام که صف های طویلی از مرد وزن، پیر وجوان، همه وهمه در پای صندوق های اخذ رای شکل می گیرد و نه تنها مهری است که به شناسنامه ها زده می شود بلکه مهر تائید در آن روز مهری است که مردم به انقلاب خود خواهند ورزید.

نمایش اقتدار ملت عظیم ایران و مردم ولایتمدار استان ایلام در دوم اسفندماه در صحنه انتخابات با اشتیاق به اجرا در خواهد آمد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد