سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40799
|
07:39 - 1398/10/10
نسخه چاپی

یادداشت؛

حکایت شهرستان شدن هلیلان در سایه وعده های انتخاباتی

حکایت شهرستان شدن هلیلان در سایه وعده های انتخاباتی
مسئله شهرستان شدن هلیلان در طول چند ماه اخیر بارها مطرح می شود اما باید دید که نمایندگان مردم ایلام چه دستاوردهایی برای مردم داشته اند.

به گزارشايلام بيدار، در چند ماهه اخیر بارها خبر شهرستان شدن هلیلان به گوش می رسد که امیداوریم جنبه واقعیت به خود بگیرد وکاربرد انتخاباتی نداشته باشد که در مورد آسمان آباد هم اتفاق افتاد وهیچ وقت به سرانجام نرسید.

پروسه شهرستان شدن نیازمند بررسی های دقیق وکارشناسی از سوی دولتمردان است که حتی با تصویب شدنش بازهم زمان خواهد برد تا این مورد به سرانجام برسد.

لذا لازم است تا نمایندگان محترم استان تدابیری بیاندیشند تا این مورد همانند بخشداری آسمان آباد در مرحله پیگیری گیر نیافتدواین مطالبه به حق مردم هلیلان جنبه واقعیت به خود بگیرد.

هلیلان یکی از محروم ترین مناطق شهرستان چرداول می باشد که به سبب فاصله دور از مرکز استان همواره از دستیابی به امکانات محروم بوده است وغبار محرومیت روی دوش مردمان این دیار احساس می شد.

شهرستان شدن هلیلان می تواند از محرومیت این شهرستان کاسته و آن را به سمت پیشرفت وتعالی هدایت کند البته این اتفاق حاصل کار سال های زیاد نمایندگانی بود که دراین راه تلاش های زیادی کردند.

شاید اگر به کارنامه نمایندگان مردم ایلام به خصوص نماینده ایلام ، ایوان ، چرداول، سیروان و مهران  نگاهی بیاندازیم خواهیم دید که در طول این سال ها انتظارات مردم از این نمایندگان برآورده نشده است.

بیکاری ، آسیب های اجتماعی ، توسعه زیرساخت ها، ارتقا وضعیت بهداشت و... از جمله مطالبات به حق مردم است که همچنان بر زمین مانده ودر برخی مناطق حتی فراموش شده است.

امیدواریم که روزی نمایندگان مردم ایلام بتوانند  خواسته های مردم را تحقق بخشند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب