سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40715
|
07:12 - 1398/10/07
نسخه چاپی

اختصاصی؛

حقایقی که در 9 دی آشکار شد

حقایقی که در 9 دی آشکار شد
حماسه مردمی 9 دی 88، یکی از یوم الله های ماندگار پس از انقلاب در دهه اخیر است که مردم بصیر وفهیم ملت ایران اسلامی خالق این حماسه با شکوه بودند.

 ايلام بيدار،شمس الله سلیمانی:حماسه مردمی 9 دی 88 ، یکی از یوم الله های ماندگار پس از انقلاب در دهه اخیر است که مردم بصیر وفهیم ملت ایران اسلامی خالق این حماسه با شکوه بودند.

 

حماسه ای که تا سال ها ماندگاری آن تودهنی محکم به دشمنان و منافقان است که هر سال در این روز الهی لرزه به تن ضعیف آن ها انداخته میشود زیرا در این روز چهره واقعی آن ها آشکارتر میشود وتا سال ها این رسوایی را بر دوش می کشند.

 

در حماسه 9دی 88 حقایقی  آشکار شد که یکی از این حقایق اتصال و ارتباط عمیق و قلبی بین ولی فقیه و مردم بود.

 

 دشمنان همواره با تبلیغات علیه ولایت فقیه و پخش شایعات و ارتباط دادن کم کاری های مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس به ایشان وپخش شبهات وشایعات و تهمت و افترا بستن نسبت به جایگاه ولایت فقیه در تلاشند تا علاقه و وارتباط و اعتماد مردم نسبت به ولایت فقیه تضعیف شود اما مردم در این روز نشان دادند که دشمن به اهداف خودش نخواهد رسید و نه تنها عشق و علاقه و ایمان مردم نسبت به ولایت کم نمیشود بلکه روز به روز این عشق و محبت و علاقه افزایش پیدا میکند.

 

دومین چیزی که در این روز آشکار شد این بود که بصیرت مردم و فهم آن ها از بعضی از مسئولین و نخبگان بالاتر است . مردم فهیم ایرن اسلامی در این روز  به صورت خود جوش این حماسه بزرگ را خلق کردند و این کار مهمی است که نشان دهنده سطح بالای تحلیل مردم از مسائل مهم کشور است به علاوه  اینکه مردم نسبت به جمهوری اسلامی احساس مسئولیت میکنند و حاضرند با جان و مال از این گوهر گران بها دفاع کنند همچنان که در گذشته این کار را کردند.

 

یکی دیگر از حقایقی که در این روز آشکار شد خباثت و دشمنی دشمنان انقلاب به خصوص آمریکا و متحدانش بود که با در اختیار دادن رسانه ها و حمایت های مالی و انجام فشار های سیاسی به فتنه گران  آشوب بیشتر و ناامنی در کشور دامن زدند که برای همه آشکارتر شد که دشمنی آن ها با دولت های جمهوری اسلامی نیست بلکه آنها با اعتقادات مردم و ارزش های فطری انسان دشمنی دارند. آن ها میخواهند دین حق و دینی که از مظلوم دفاع میکند ودر مقابل ظالم ایستادگی میکند نباشد وانقلاب اسلامی چون شعار استقلال و آزادی از دست مستکبران را سر میدهد با آن دشمنی میکنند.

 

چهارمین حقیقت که در این روز آشکار شد عدم مرزبندی برخی جناح ها و کاندیداها با دشمنان انقلاب بود که باعث سوء استفاده وعملیاتی کردن نقشه های آن ها شد که متاسفانه این عدم مرز بندی هنوز هم وجود دارد.

 

خباثت و پستی دشمنان و منافقان از دیگر حقایقی بود که در حماسه 9 دی 88 آشکار شد که آن ها به زن و مرد وکوچک و بزرگ و حتی به مقدسات هم رحم نمی کنند و  اگر قدرت داشته باشند به طور فجیعی به قتل و کشتار مظلومین و مردم مسلمان دست میزنند.

عامل اصلی در حفظ انقلاب، لطف الهی و دست غیب خداوند متعال است که مهمترین عامل در ایجاد ، حفظ و بقا و ادامه انقلاب است و باید قدر این مردم بصیر و فهیم و شجاع را بدانیم ودولت مردان و نمایندگان مجلس  با خدمات بهتر و حل مشکلات معیشتی آنها در حل مشکلات آن ها تلاش بیشتری  کنند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب