کد خبر: 39218
|
08:00 - 1398/08/09
نسخه چاپی

خوب جایی را گرفته‌اید محکم نگه‌دارید

خوب جایی را گرفته‌اید محکم نگه‌دارید
امروزه تمامی اسناد و شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که فتنه اخیر در عراق از سوی سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان مدیریت می‌شود بنابراین بدون کمترین تردیدی می‌توان نتیجه گرفت که تسخیر این دو کانون فساد و فتنه، اولین و ضروری‌ترین گام برای مقابله با ناآرامی‌های اخیر عراق است.

به گزارشايلام بيدار،گروه دیدگاه: «حسین شریعتمداری» در یادداشتی نوشت:

 
اوایل آبان ماه در یادداشت کوتاهی با عنوان «چرا درِ این ‌جاسوسخانه را نمی‌بندید»؟! به ناآرامی‌های اخیر عراق پرداخته و با اشاره به شعارهای تعداد کم‌شماری از تظاهر‌کنندگان نتیجه گرفته بودیم که این شعارها نمی‌تواند شعار و خواسته مردم عراق و از جمله معترضانی باشد که خواسته‌های مشروع خود را دنبال می‌کنند. در آن یادداشت آمده بود «آیا غیر از آمریکا و اروپا و اسرائیل و آل‌سعود و تکفیری‌های داعش، هیچ دولت، یا حزب و جریان سیاسی دیگری را می‌توان یافت که از ائتلاف ایران، عراق و سوریه وحشت داشته باشند؟! و یا از حضور فرزندان غیور و مؤمن عراق در حشدالشعبی و ایثار و جانبازی آنان در قلع و قمع تروریست‌های وحشی داعش ناخشنود باشند؟! و یا مگر حضور حماسی و چند ده میلیونی و بی‌نظیر شیعیان سراسر جهان در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) برای آنان به کابوسی دردناک تبدیل نشده است»؟! و نتیجه گرفته بودیم که «حتی اگر هیچ شاهد و سندی از دخالت و توطئه‌چینی آمریکا و اسرائیل و سعودی‌ها و داعشی‌ها و بعثی‌ها در ناآرامی‌های اخیر عراق در دست نباشد -که به فراوانی در دست است-  تنها یک نیم‌نگاه به شعارهای انحرافی یاد شده کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که این توطئه از سوی ائتلاف شوم غربی، عبری و عربی تدارک شده و به صحنه آمده است».
در یادداشت مزبور با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران که امام راحل ما از آن با عنوان «انقلاب دوم» یاد کردند، این نکته در قالب یک سؤال پیش کشیده شده بود که «باید از جوانان مؤمن و انقلابی عراق که در سال‌های اخیر با ازخودگذشتگی و ایثار ده‌ها حماسه بزرگ و مثال‌زدنی آفریده‌اند پرسید؛ چرا به حضور سفارت آمریکا در بغداد یعنی همان جاسوسخانه و کانون توطئه علیه ملت مظلوم عراق خاتمه نمی‌دهید؟! و این دُمل چرکین را از سرزمین مقدس خود حذف نمی‌کنید و بیرون نمی‌اندازید؟! تسخیر جاسوسخانه آمریکا و حذف این کانون توطئه برای ما در ایران اسلامی دستاوردهای فراوانی داشته است. چرا باید جوانان انقلابی عراق میهن مقدس خود را از این دستاوردها محروم کنند»؟
گفتنی است که حضرت امام(ره) درباره تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دانشجویان تسخیر‌کننده (از طریق مرحوم حاج سید احمد آقا) پیغام داده بودند که به آنها بگویید؛ «خوب جایی را گرفته‌اید، محکم نگه‌دارید.» و طی سخنانی خطاب به آنان می‌فرمایند: «اما قضیه اینجایی که شما اسمش را سفارتخانه می‌گذارید و ما اسمش را جاسوسخانه می‌گذاریم این قضیه را یک دسته‌ای از جوانان ما رفتند و آنجا را گرفتند و دیدند محل جاسوسی است آنجا و سفارتخانه نیست. با اسم سفارتخانه محلی درست کرده‌اند برای جاسوسی و توطئه منطقه نه تنها توطئه برای ایران آنهایی هم که آنجا هستند خودشان جاسوس هستند».
امروزه تمامی اسناد و شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که فتنه اخیر در عراق از سوی سفارتخانه‌های آمریکا و عربستان مدیریت می‌شود بنابراین بدون کمترین تردیدی می‌توان نتیجه گرفت که تسخیر این دو کانون فساد و فتنه، اولین و ضروری‌ترین گام برای مقابله با ناآرامی‌های اخیر عراق است و از توده‌های عظیم جوانان مؤمن و انقلابی عراق که سپاه حماسه‌آفرین حشد‌الشعبی یکی از نمادهای آن است انتظار می‌رود که در انجام این مهم لحظه‌ای را هم از دست ندهند و آن بخش از مردم مظلوم عراق که با خواسته مشروع خود به میدان آمده‌اند را در میان توطئه‌گران غربی و عبری و عربی و اراذل و اوباش وحشی و خونریز داعشی و بعثی تنها نگذارند.
 
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد