سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36746
|
08:05 - 1398/05/03
نسخه چاپی

یادداشت؛

آنتن خفه نمی شود

آنتن خفه نمی شود
مردم با استقبال خود از گاندو ثابت کردند که مطالبه شان از صدا و سیما همین چیزهاست و بال بال زدن برخی در خفه کردن آنتن راه به جایی نخواهد برد.

فرشته سنجیده:: سریال گاندو علی رغم آن که برای ملت ایران سریالی جذاب و سرشار از حرف های ناگفته یک ملت در چرایی مماشات با بیگانگان بود ابعاد تازه ای از تلخی حقیقت برای حق ستیزان را آشکار کرد و توانست اعتماد مردم را به رسانه ملی بار دیگر ترمیم کند.

گاندو نماینده ملتی شد که هیچگونه مماشات و مسامحه در برابر بیگانگان را بر نمی تابد و صدا و سیما توانست با درک این مطلب گامی رو به جلو در پاسخ به این حس میهن پرستی مردم شریف ایران بردارد. تلاش و فعالیت نیروهای امنیتی کشورمان اعم از سپاه و اطلاعات در پیگیری پرونده های این چنینی مجاهدت خاموش فرزندان این مرز و بوم را در حالی به تصویر کشید که همه آنها چه سپاه و چه اطلاعات در هر قدمی که برای برقراری امنیت بر می دارند مدام از سوی سیاسیون تحت فشار قرار می گیرند و فتنه های داخلی و خارجی یکی پس از دیگری مانعی هستند بر سر راه آنها اما این راه ادامه دارد و مردم تنها در این سریال با گوشه ای از آن آشنا شدند. 

هر چند در این بین کسانی بودند که با بی ارزش جلوه دادن این اقدامات سعی در دوختن کلاهی از این پوستیت پاره پاره بودند. هنوز که هنوز است عده ای هستند که چنین ماجرایی یک تخیل می پندارند اما واقعیت این است که هر روز این کشور با چنین سناریوهایی در حال گذر است و مردم طعم شیرین امنیت و اقتدار را در حال مزه مزه کردن هستند. 

صدا و سیما کوشید تا پرونده از دهها پرونده جاسوسی این کشور را از قاب گیرنده های مردم برایشان بگشاید و گوشه ای از حقیقت را برای ملت ایران افشا کند اما اینک مقاومت ها در این باره به حدی بالا گرفته برخی با بی تقوایی با به میدان کشیدن نام وزارت اطلاعات در برابر سازمان اطلاعات سپاه مثل اوایل انقلاب سعی در تفرقه انداختن بین نیروهای امنیتی هستند تا امنیت را خدشه دار کنند غافل از اینکه ارتش و سپاه هم چنین بحران هایی را پشت سر گذاشته اند و اکنون هر دو یک نیروی الهی هستند که با تقسیم کارها تمامیت ارضی کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرده اند. 

سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه و اطلاعات بی هیچ چشم داشتی در خط سیر ترسیم شده توسط انقلاب برای آینده این کشور فعالیت می کنند اما عده ای با هجمه به یک طرف سعی در کم ارزش جلوه دادن اقدامات طرف دیگرند. در این بین صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز مجبور به پرداخت هزینه شده است و با قطع بودجه سه ماهه اش در بن بست اعتذار و تسلیم قرار گرفته است.

اما قضیه اینجاست که اگر این اقدام ادامه یابد گاندوهای دیگر بر روی آنتن برود تا مشخص شود کدام دستها از افشاگری های امنیتی متضرر می شوند که حاضرند در برابر رسانه انقلاب بایستند و مانع فعالیتش بشوند. 

توطئه های متعددی از سوی دشمن در داخل رسانه برای زمین زدن آن صورت گرفته اما هر بار این توطئه ها خنثی شده و پرسنل خدوم و انقلابی رسانه ملی با کمترین برخورداری های مادی در صف مبارزه باقی مانده اند تا جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران را ابتر بگذارند.

اقدام دولت نه تنها به نفع دولت نخواهد بود بلکه بهتر است مورد تجدید نظر دولتمردان قرار گیرد قبل از آن که پرونده های خیانت و توطئه روی آنتن برود. 

مردم با استقبال خود از گاندو ثابت کردند که مطالبه شان از صدا و سیما همین چیزهاست و بال بال زدن برخی در خفه کردن آنتن راه به جایی نخواهد برد. 

دولت باید به خواسته مردم در روشنگری رسانه ملی علیه مغرضان و خائنان احترام بگذارد وگرنه مقاومت نتیجه عکس خواهد داد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد