سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36499
|
10:16 - 1398/03/22
نسخه چاپی

یادداشت؛

منطق مقاومت راز تداوم در برابر استکبار جهانی

منطق مقاومت راز تداوم در برابر استکبار جهانی
جبهه مقاومت با بهره گیری از توان داخلی وهمبستگی در کنار هوشیاری مردم توانسته هرروز به پیشروی خود ومنزوی کردن جبهه استکبار اضافه کند.

به گزارشايلام بيدار، ما امت اسلامی در خصوص مبارزه با ستمگران و طواغیت زمان تنها راه رهایی و پیروزی نهایی را از قرآن کریم و الگوی حسنه و تمام عیار بشریت حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را به درستی آموخته ایم و آن همان واژه مقدس استقامت و پایداری و مقاومت در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم نژاد پرست و سفاک می باشد.

 در این زمینه آیات قرآنی فراوانی بر قلب نازنین رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نازل شده است از جمله قرآن کریم  برای نهادینه کردن فرهنگ مقاومت مسلمانان در دین و ایمان خود در یک نمونه می‌فرماید:« إِنَّ الَّذينَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلائِکةُ أَلاَّ تَخافُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتي‏ کنْتُمْ تُوعَدُون‏[فصّلت/30] به يقين کسانى که گفتند: «پروردگار ما خداوند يگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل مى‏‌شوند که: «نترسيد و غمگين مباشيد، و بشارت باد بر شما به آن بهشتى که به شما وعده داده شده است! ».

این وعده الهی البته نیاز به مقاومت و استقامتی حقیقی در راه خدا دارد. قرآن کریم می‌فرماید:« إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِم‏ [رعد/11] خداوند سرنوشت هيچ قوم (و ملّتى) را تغيير نمى‌‏دهد مگر آن‌که آنان آنچه را در خودشان است تغيير دهند!».

امروز امّت مسلمان در سرتاسر جهان بیدار شده است و برای بازیافتن عزّت خود در تمام عالم و خروج از یوق استعمار و استبداد جهانی نیازمند مقاومتی جانانه است.

 امروز با هدایت و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی قدس الله نفسه زکیه و حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی مقاومت شکل گرفته در غرب آسیا از جمله در غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن باعث وحشت استکبار جهانی و صهیونیسم نامشروع و مرتجعان عرب از جمله عربستان خائن و گاو شیرده آمریکا ی جنایتکار شده است.

امروز فرهنگ قرآنی مقاومت نه تنها در غرب آسیا بلکه تدریجا در اروپا و آمریکا و آفریقا هم در حال شکل‌گیری است و همین امر نوید بخش افول قدرتهای مادی و زورگوی جهانی شده است . خداوند متعال در سوره بنی اسرائیل خطاب به بنی اسرائیل در سوره مبارکه اسرا آیه 4 می فرماید ( وَقَضَيْنَا إِلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا)

« ای فرزندان اسرائیل! شما دو روز و دو بار در تاریخ فساد ایجاد می کنید و بزرگی در زمین به وجود می آورید و استعلاء و استکبار به خرج می دهید، اما در هر دو بار کسانی از بندگان خدا، از جنود پروردگار پیدا می شوند که شما را به سزای فساد و علوّ و استکبارتان برسانند و این قضیه همیشه زنده ی تاریخ است»

امروز نه تنها آرزوی از نحر تا بحر رژیم غاصب صهيونيستي به گورستان تاریخ پیوسته بلکه مجبورند از ترس مقاومت حزب‌الله به دور خود دیوار بلند چند متری ابجاد کنند و ثمره مقاومت برگرفته از قرآن کریم و عاشورا حسینی سبب نابودی تمامی تلاش های استکبار برای تنفس مصنوعی این رژیم کودک کش بشکل معامله قرن بیهوده و بی اثر شده است انشاءالله در آینده ای بسیار نزدیک شاهد هلاکت صهیونیسم و پیروزی نهایی حزب الله در غرب آسیا خواهیم بود.

جبهه مقاومت در داخل کشور با بهره گیری از توان داخلی و اتحاد وانسجام ملی می تواند به کسانی که همچنان چشم به مذاکرات دارند ثابت کند که ما برای پیشرفت باید توان خود تکیه کنیم تا به قله های پیشرفت وترقی برسیم.

دشمن اقتصاد وفرهنگی ملی را هدف قرار داده را با فشار رسانه ای وعملیات روانی مخلوط کرده ودراین بین عده ای در داخل همسو با آن هستند تا به هدف مذاکره کشاندن کشور وایجاد نظر عمومی مردم دراین زمینه برسند که با مقاومت ،ایستادگی ووحدت در کنار بیداری می توان این توطئه ها را خنثی کرد.

دیار زاگرس

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب