سرویس: استان ایلام
کد خبر: 33089
|
13:00 - 1397/05/06
نسخه چاپی

یادداشت؛

سردار سلیمانی و وحدت همه جانبه

سردار سلیمانی و وحدت همه جانبه
دفاع سردار سلیمانی یک خط و مشی جدید و دفاع غیر مخافظه کارانه از اصل نظام و انقلاب بود و کوته بینی است که آن را در سطح حمایت از یک شخص اجرائی تقلیل داد.

سامی شهبازی - فعال رسانه ای:: مالک گونه ای که آمریکا را به انفعال کشاند غرش شیرانه و مالک گونه ای که این روزها درداخل و خارج کشور مورد بحث و تحلیل ناظران و تحلیلگران سیاسی و رسانه ای قرارگرفته غرشی نیست جز هشدارهای سردار سلیمانی به نظام سلطه و کشورهای مرتجع و دین نفهم منطقه که به گواه تمام‌ تحلیگران می تواند پایان بخش تمام جنگ ها و تهدیدها در منطقه قلمداد شود.

هر چند این سخنان از ابعاد مختلف کماکان در صدر اخبار و تحلیل ها قرار دارد وزیردفاع آمریکا سراسیمه در اولین واکنش رسمی گفت:حمله نظامی به ایران داستان سرائی است وما بدنبال براندازی نظام نیستیم!

رسانه های آمریکائی هم که بتعبیر خود ژنرال سلیمانی را الهه انتقام دانستند، نوشتند که سلیمانی که دولت های بوش و اوباما را یکجا تحقیر کرد، آیا الان نوبت ترامپ است؟

اما در داخل کشور و مانند همیشه خورده گفتمان های مرعوب و سیاسی کار هم هستند که سعی در تحلیل نادرست این مواضع و کوچک کردن آن در حد دفاع از یک مسئول دانسته اند که سخت به بی راهه رفتند چرا که دفاع سردارسلیمانی یک خط و مشی جدید و دفاع غیر مخافظه کارانه از اصل نظام و انقلاب بود و کوته بینی است که آن را در سطح حمایت از یک شخص اجرائی تقلیل داد در موضع گیرهای سردارسلیمانی تحقیر نظام سلطه بین الملل و تحلیل واقع بینانه با سند و مدرک ازشکست های متعدد آنها در منطقه بود.

آنهایی که این روزها مانند همیشه مرعوب و ترسانند بصورت خزنده و بزدلانه به تحلیل این مواضع می پردازند پر واضح است که موضع گیرهای سردارسلیمانی نمی تواند با پشت گرمی چند قرتی وطن فروش انجام شده باشد و دقیقا منهای این خورده طرفداران سازش صورت پذیرفته و اشتباه محاسباتی ندارد چرا که عقبه حزب الله، محور مقاومت و قاطبه ملت انقلابی حامی این مواضع انقلابی هستند.

در خصوص مطلب اول سردار در تجلیل از مواضع رئیس جمهور باید گفت عصاره پیام سردار سلیمانی یک مطلب بود: هر کس انقلابی موضع بگیرد و پای آرمان های آن بایستدباید دستش رابوسید، همین و بس.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد