سرویس: استان ایلام
کد خبر: 32070
|
08:05 - 1397/02/17
نسخه چاپی

یادداشت؛

تقدیر عجیب فرماندار دهلران از فرهنگیان

تقدیر عجیب فرماندار دهلران از فرهنگیان
16 اردیبهشت تجلیل از معلمان دهلرانی در حالی آغاز شد که تلگرام و چرایی فیلترینگ آن بیشتر مورد بحث و توجه بود تا قدردانی از مقام معلم.

عباس خزلی::16 اردیبهشت تجلیل از معلمان دهلرانی در حالی آغاز شد که تلگرام و چرایی فیلترینگ آن بیشتر مورد بحث و توجه بود تا قدردانی از مقام معلم.

فرماندار دهلران در این مراسم ضمن انتقاد عجیب از قلم مطالبه گری معلمان، آنان را یکی از مسب های فیلتر تلگرام دانست که رییس دولت دوازدهم به اشکال مختلف نقش خود در فیلتر این شبکه اجتماعی را انکار کرده است.

فرماندار دهلران در حالی معلمان را با اتهام زنی واهی و تخریب در فضای مجازی به سکوت و خاموش شدن دعوت می کند که یکی از شاخصه های اصلی و ظاهری این دولت همواره مطالبه گری و پرسش گری و توسل به نقد و انتقاد بوده است!

این مدیر ارشد شهرستان ضمن اتهام به معلمان مبنی بر تخریب شخصیتها و آلوده کردن فضای مجازی، مطالبه گری این قشر مظلوم در فضای مجازی را به عصر جاهلیت عرب تشبیه کرد!

ایشان بدون توجه به زحمات بی شایبه و حضور و تلاش معلمان به عنوان یکی از خانواده های پر جمعیت و فرهیخته در حمایت از نظام، انتقاد این قشر فرهنگی را جاهلانه خواند و معلمان را باتیغ زبان خود مورد شماتت قرار داد و به مسلخ دختران زنده بگور در عصر جاهلیت کشاند.

برای مسئولی که بجای ذکر نمونه و مصادیق امروزی حتی در مقام تشبیه و سرزنش، دست در خورجین تاریخ جاهلیت می برد و مهمترین خانواده کارمندی کشور را به قربانگاه تخریب و تهمت و هجمه و توهین می کشاند این گونه سخن پراکنی عجیب نیست!

چرا که یکی از وجوه عینی و مشخص در توانمندی یا ناکارامدی مسئولین، نحوه ی سخن گفتن آنان است و الا حکایت همان ضرب المثل معروف« تا مرد سخن نگفته باشد ...» است!

امیدواریم روزی فرار برسد که معلم را به اقتضای وظیفه اصلی و شغلی اش و آنگونه که هست توصیف کنیم نه اینکه حتی از بزرگداشت صوری و کم خرج مقام معلم استفاده ابزاری کرده و به شکل سازمان یافته به نسبت های ناروا و اجبارکردنشان به سکوت بجای مطالبه گری روی آوریم تا بدین صورت عیب ها وضعف های بی شمار خود را با فرار به جلو و اتهام زنی به این و آن پنهان کنیم.

شوربختانه در پایان مراسم به پاس بنده نوازی آقای فرماندار نسبت به فرهنگیان و اهدای انواع توهین های مستقیم به آنان، از طرف اخوی ایشان آقای غلامرضا موسوی که رییس آموزش و پرورش شهرستان دهلران نیز می باشند لوح تقدیری به رسم یادگاری به ایشان تقدیم شد تا آداب و سنت تقدیر از فرماندار بجای قدردانی از معلم، با متن صحبت ها و گفته های این مسئول همخوانی کامل داشته باشد.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد