سرویس: استان ایلام
کد خبر: 31847
|
09:10 - 1397/01/22
نسخه چاپی

یادداشت؛

نمايندگان استان پاسخگوی حوزه انتخابیه باشند!

نمايندگان استان پاسخگوی حوزه انتخابیه باشند!
آقایان نماینده! لطفا گزارش عملکرد نه مصوبه و درخواست و پیشنهاد بلکه امور انجام گرفته واقعی را به اطلاع حوزه انتخابیه ‌برسانید.

عباس خزلی:: نزدیک دوسال ازانتخابات مجلس می گذرد، رسانه ها تنها فعالیت نمایندگان در بازدید از طرح های ابتر و نافرجام و جلسات بی نتیجه و البته تودیع ومعارفه های مقتدرانه را اطلاع رسانی می کنند، دریغ از سندی که بیانگر عملکردی مثبت و محرز باشد.

هرچند که جناب نمایندگان کوچکترین امور انجام شده در استان را منتسب خود می دانند مثلا اگر کشاورزی کانالی برای زمین بسازد حتما به مدد نماینده بوده است.
وکیلان محترم، مردم آگاه هستند که عصر شتاب اطلاعات و ارتباطات است، لطفا گزارش عملکرد نه مصوبه و درخواست و پیشنهاد بلکه امور انجام گرفته واقعی را به اطلاع حوزه انتخابیه ‌برسانید.
موکلان شما منتظر گزارشاتی در خصوص آمار علمي وعملي با ذکر سندو هزینه ومجری از فعالیت های صورت گرفته دوران نمايندگي هستند.
اصل وظيفه و مسئولیت شما نظارت برعملكرد دولت دراستان نظارت است، مردم منتظر شفاف سازی در خصوص انجام مسئولیت وهزینه های دوساله دولت در استان و قصور و کم کاری مخصوصا دلایل عدم برگشت بودجه هزینه نشده سال۹۵-۹۶هستند.
انتظار می رفت نمایندگان محترم در معرفی و احيانا استيضاح وزرا بعنوان مخالف و موافق صحبت کنند و بی تفاوت و منفعل انگشت موافق بر برگه رای حک نکنند؛ البته شاید دلایل داشتند که بیان آنها موجب تنویرافکار خواهد بود.
صادقانه آماری از سپردن مدیریت ها به دوستان و فاميل ها که بدون تخصص و توجه به توانمندی صورت گرفته جهت اعتماد مردم بیان کنید؛ شاید دلایل خاصی برای انتصابات وجود داشته مردم بی خبر هستند.
هزينه منتخبین درانتخابات چقدر بوده و آیا به اقل افرادی که درانتخابات برايتان هزينه كرده اند و دنبال کاروان های تبلیغی و خانه به خانه گشتند و رای مردم را به هر طریق ممکن گرفتند ادای دین دارید؟ یا رای دهنده روستایی که صادقانه و بدون ریا و انتظار بخاطر دفاع عمومی از حقوقش اسم مبارک شما را به صندوق انداخت؟ بیایید منصفانه کارهای صورت گرفته را برای قشر محروم گزارش کنید.
تا کسی درد نداشته باشد ناله سر نمی دهد، اگرتماسی از طرف موکلت داشتی حتما درمانده است وگرنه او را چه به بهتران و مهتران ،چرا شماره غیر مخاطب را پاسخگو نیستید؟
انتظار می رفت در مقابل غارت و چپاول مانند بسياري ازنمايندگان و خانم ....نماینده اصفهان و.... ندایی در دفاع ازحقوق استان سر می دادید چرا در این زمینه عزلت نشینی اختیار کردید؟ که البته شاید دادخواهی سر داده شده و پیگیری و اجرایی شده و ما بی اطلاع هستیم.
توزیع یادداشت و اسناد در اين زمينه حق مردم است، جناب نمایندگان با شعار تو خالی و پیشنهاد بدون پشتوانه مالی و انسانی برای توسعه و رفاه اجتماعی روضه خواندن بر تابوت خالی است.
مسئولیت در استان ایلام گم شده است.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب