سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29818
|
07:32 - 1396/08/18
نسخه چاپی

یادداشت؛

مدیر کلی به تمام رسانه ای

مدیر کلی به تمام رسانه ای
شبکه استانی ایلام علاوه بر انعکاس شوق مردم به این سفرمعنوی و تلاش برای افزایش این اشتیاق، آگاهی‌های لازم در خصوص این سفر را نیز به مردم به نحو خوبی ارائه کرد.

فرشته سنجیده:: اربعین تجمع عظیم عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) است، این تجمع قطعا بسیار حایز اهمیت است و کیان شیعه را تقویت و تثبیت می‌ کند.

به طوری ‌که جاذبه وشور حسینی در ایلام حد ومرز ندارد و هرسال شاهد ورود بزرگ‏ترین اجتماع زائران حسینی در مهران هستیم .
وقتی امام ره می‌فرمایند که اسلام را محرم و صفر زنده نگه داشته است، یا انقلاب را مرهون محرم و صفر می‌دانند، این نشان می‌دهد که محرم ظرفیتی عظیم دارد که توانسته انقلاب بوجود بیاورد . اربعین نقش تعیین کننده در موازنه قدرت جهانی برای اسلام ایفا می کند به نحوی که بتوان به عنوان یک مانور سیاسی اجتماعی بر روی آن برنامه ریزی کرد.

برخی از خبرها در یک برهه ی زمانی خاص برجستگی بیشتری دارند و نیاز به آن بیشتر احساس می شود. .این روزها پیاده روی اربعین و تردد زوار از مرز بین الملی مهران یکی از مهم ترین اخباری است که عموم مردم و نهادها نیازمند آن هستند.در این بین صدا و سیما مهم ترین رسانه ای است که به فرآیند جمع آوری اخبار و انعکاس صحیح آن می پردازد.پوشش خبری مناسب و تمهیداتی که برای این حماسه اندیشیده شد در جایگاه خود بسیار قابل تفکر می باشد.

لذا شبکه استانی ایلام علاوه بر انعکاس شوق مردم به این سفرمعنوی و تلاش برای افزایش این اشتیاق، آگاهی‌های لازم در خصوص این سفر را نیز به مردم به نحو خوبی ارائه کرد . 
مدیرکل صدا وسیما ایلام جلوتر از خبرنگاران در استقبال از مقامات وفرماندهان کشوری حاضر واخبار را سریعا در اختیار سایت های خبری قرار می داد که نه تنها این حرکت ایشان یک دلگرمی وایجاد تعهد برای مقامات کشوری بود بلکه خلاء گذشته نیز پر می شد ومسولان در بحث اطلاع رسانی ومصاحبه با خبرنگاران ایلامی توجه ویژه ای نشان می دادند .
واین امر نشان از دلسوزی جناب مدیر است که تمام هم غم خود را برای اعتلای نام سرافراز مهران قهرمان بکار برده است در پایان عرایضم ضمن تشکر ازکلیه همکاران ان مرکز تبریک ویژه به جناب مدیر بخاطر پایین امدن از جایگاه مدیر کلی وهمسو قرار گرفتن در جایگاه خبرنگاران که گویای این حقیقت است ایشان شیفته خدمت بودن را به تشنه قدرت بودن ترجیج می دهد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب