کد خبر: 27324
|
15:13 - 1396/04/11
نسخه چاپی

دورهمی منفورترین ها در پاریس

دورهمی منفورترین ها در پاریس
آنها منافقین را به لفظ غلط <<مجاهدین خلق>> خطاب میکردند وبا ذکر خاطرات خود ازهمنشینی وحتی روابط جنسی با زنان منافقه، این مزدوران را مورد تمسخر قرار می دادند.

گروه سیاسی ایلام بیدار-جعفر نظری::اوایل دهه 80 وسالهای پایانی عمر منحوس رژیم صدام توفیقی حاصل شد تا برای ماموریت خطیر تفحص پیکر مطهر شهدای منطقه العماره عراق قریب به دوسال در ترکیب گروه تفحص بطور روزانه به خاک عراق اعزام شویم وبه ناچار با هماهنگی های رسمی با نیروهای بعثی که بعنوان نیروهای مرزبان عراق در نوار مرز این کشور مستقر بودند همراه وهمکلام شویم، در خلال کار تفحص برخی از فرماندهان ویا عناصر استخباراتی شان که برخلاف دیگر افسران جز اختیارات بیشتری داشتند بنا به کینه وخباثتی که همواره در ذات آنها نهفته بود به بیان مطالبی آزار دهنده می پرداختند.

به یاد دارم که در حضور ما به بچه های لشکر بدر ویاشخص شهید بزرگوار آیت الله حکیم که درآن زمان درقید حیات بودند ناسزا می گفتند وبا الفاظی استهزا گونه قصد داشتند تا با این کارها مارا به واکنش وا دارند ، از جزییات بیشتر ورفتارهای بعثی ها در این مقوله عبور می کنم و به اصل موضوع یعنی اعترافات آنها در مورد منافقین کوردل که هنوز در خاک عراق قرارداشتند اشاره میکنم.

آنها منافقین را به لفظ غلط <<مجاهدین خلق>> خطاب میکردند وبا ذکر خاطرات خود ازهمنشینی وحتی روابط جنسی با زنان منافقه، این مزدوران را مورد تمسخر قرار می دادند.

جالب اینکه افسران ونیروهایی که 25 سال از جنگ های مختلف در کشورشان(جنگ تحمیلی ایران وعراق، جنگ کویت ،انتفاضه شعبانیه)پشت سر گذاشته بودند وآثار فرسودگی ویاس  ونا امیدی در چهره اشان برای ما کاملا پیدا بود ، گاهی اوقات از فلاکت منافقین وحتی سرکردگان آنها که برخی از آنان را از نزدیک دیده بودندسخن به میان می آوردندواینکه جماعت نفاق چه زن ومرد را پیرزن وپیرمردانی پیر وفرتوت میدانستندکه  نفس های آخرشان به شمارش افتاده است. یکی از نیروهای بعثی در حالیکه با دستانش نشان دادن عینک برچشم را به نمایش می گذاشت دلیل ومدرکش از پیر وفرسودگی عناصر منافقین را عینکی بودن بیشتر ازنیمی از زنان ومردان آنها توصیف می کرد.

پیش خودم فکر می کردم که این سیه بختان روزگار وفریب خوردگان زمان چه بدبخت وبیچاره هایی هستند که اینگونه افرادی که خود در تنگنا وخفقان وفضای نامناسب به سر می برند برایشان دل می سوزانند؟ یا چرا اینها با دریوزگی و پستی  خود را گرفتار و آواره کرده اند که حتی خبیث ترین افراد هم به آنها طعن ونیشخند می زنند.

سال ها از آن روزگار می گذرد نوشتاری ها  ویاداشت های روزانه خود را مرور می کنم وخاطرات روزهای سخت مبارزه با تیم های تروریستی شان که از شیارها ومعبرهای مرز عراق و استان ایلام در تحت حمایت رژیم بعثی وارد جاده مرزی دهلران به مهران می شدندوبا کمین گرفتن برای افراد غیر نظامی وروستاییان محروم ومرزنشین آنان را فجیعانه به شهادت میرساندند،شهیدانی چون احمد جابری وعلی کرمی که با وانت شخصی خود برای امرار معاش وکار کشاورزی درجاده دهلران به ضرب سرنیزه وگلوله های آغشته به سیانور آنها بی گناه مثله شده بودند را به یاد می آورم ودهها عملیات کور وخصمانه علیه مردم مظلوم شهرهای موسیان ،دهلران،مهران وصالح آبادوایلام وگلوله باران شبانه مردم باخمپاره وسلاح های نیمه سنگین که بصورت روزشمار در ذهنم نقش بسته است را فراموش نمی کنم.
 
 باذکر این مقدمه وبه بهانه برنامه دورهمی اخیرسران گروههای تروریستی اعم از کفر ونفاق وصهیونیست وتکفیر درپاریس این مطالب را یادآور شدم تا  آنچه که برای همه کسانی که تاریخ را مرور میکنند هر روز واضح وروشن  شود که موضوع  حماقت دشمنان دین اسلام حقیقتی است انکار ناپذیر، و واقعا دشمنان اسلام از میان افراد احمق وکوتاه فکر تشکیل یافته اند چرا که منافقین کوردل آن هنگامی که خود را ارتشی سازمان یافته وبا آموزش هایی که به اصطلاحشان ازنوع آموزش در شرایط سخت قلمدادمی شد وآن روزهایی که در دامن ژنرالی مغرور  بودند که ادعای ژندارم بودنش را برمنطقه حمایت حکام عیاش ومرتجع عرب و دول اروپایی را به خود جلب کرده بود و آنگاه که خود را در یک قدمی مرز ایران می دیدند و شعار "امروز مهران و فردا تهران" را در سر می پروراندند.،نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند وآرزوی تسلط بر میهن اسلامی را به گور بردند.
حال چگونه با همه ضعف و زبونی در واپسین نفس های آخرشان با جریاناتی از جنس خودشان که شباهت های زیادی به همدیگر دارند  درقالب دورهمی و میتینگ سیاسی گردهم می آیند که شاید همچون کلاغی که سرش را زیر برف قرارداده است موجودیت خود را به  نمایش بگذارند .
اگر با اندکی دقت درساختار وسرنوشت گردهمایی این شکست خوردگان که متشکل اند از داعش ،آل سعود،صهیونیست،سناتورهای ورشکسته سیاسی و جریانات شکست خورده در عراق وسوریه تامل شودمیتوان  شباهتهای زیادی رانسبت به همدیگربرایشان ترسیم کرد، بعنوان نمونه همه این شرکت کننده ها همگی از پیران خرفت و ورشکستگان و بیوه های سیاسی هستند که آخرین لحظات عمر کثیف خود را طی می کنند(ترکی فیصل،جان بولتن، مریم رجوی و..) .
دیگر شباهت آنها این است که همگی از ذکر نام سرکرده وارباب خود احساس شرم ویا پنهان کاری میکنند (صدام، رجوی، ابوبکربغدادی، اوباما، ترامپ، شارون،ملک سلمان و..) واز سرنوشت برخی ازآنها اطلاعی در دست نیست ویا شمارش معکوس برای ساقط شدن آنهابه صدا درآمده است.
از دیگر اشتراکات این جماعت شیطانی نحوه ترور به روش کشتار فجیعانه وقتل زنان وکودکان بی گناه با رفتارهای غیرانسانی است. جهالت ،فریب خوردگی وبدنام کردن چهره پاک اسلام از مشترکات دیگرآنهاست. مهمترین خصلتی که برای همه اینها میتوان ذکر نمود نفرت  عمومی تمام ملت های دنیا نسبت به این جمع است، درتمام دنیا کمتر ملتی است که داعش، قبیله آل سعود ،رژیم صهیونیستی،سران آمریکاوگروهک ضدخلق فرقه رجوی را بعنوان جریان هایی انسانی وآزادی خواه  مورد پذیرش قرار دهند بلکه نه تنها در کشور خودشان بلکه در تمام جهان سوسابقه وضدیت آنان باحقوق بشر  زبانزد است.
بنابراین برگزاری چنین کنفرانس هایی تشکیلاتی زیر نظر سرویس های اطلاعاتی با دلارهای سعودی کاربردی ندارد و تنهاخود را با این مجالس ومحافل سرگرم ودلخوش می کنند تا به زودی به جمع دوستانشان در اسفل سافلین بپیوندند، چنانچه متولیان این  دورهمی ها ویا هرکس بی طرف دیگری نسبت به این ادعا تردیدی  دارند فقط برای یک بار به ملت های مسلمان وحتی غیر مسلمان اجازه بدهند تاآزادانه و درمراسماتی عمومی بین جمهوری اسلامی واین جریانات تروریستی یکی را انتخاب کنند تا انگاه بجز روسیاهی چیز دیگری برای این اصحاب شیطان باقی نخواهد ماند. 
 
 
انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب