سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27054
|
09:35 - 1396/03/27
نسخه چاپی

نقدی بر حاشیه جدید استاندار ایلام؛

به جای تقابل مردم با نظام به فکر مشکلات معیشتی مردم باشید

به جای تقابل مردم با نظام به فکر مشکلات معیشتی مردم باشید
شما مدت ها است حرمت ها را دراستان شکسته اید و از ابزارهای توهین و تخریب استفاده می کنید، بدانید با گفتن این جملات ذره ای در اتحاد و آرامش این جامعه خللی وارد نخواهد شد.

فرشته سنجیده::جناب استانداراگر رای مردم را باور دارید بایستی خواستار اجرای مطالبات مردم باشید نه اینکه مردم در مقابل دولت قرار دهید.
هرچند معتقدم اگر به دنبال خدمت بودید از دروازه ی تعامل و اتحاد با جناح مقابل وارد می شدید، شما مدت ها است حرمت ها را دراستان شکسته اید و از ابزارهای توهین و تخریب استفاده می کنید، بدانید با گفتن این جملات در( توییترخویش ) ذره ای در اتحاد وارامش این جامعه خللی وارد نخواهد شد.
متاسفانه شما وبرخی مدیران ناکارامد برای فرار از عملکرد نداشته خویش به‌دنبال آن هستید که فضای امن جامعه را به حاشیه بکشانید و حرف‌های حاشیه‌دار بزنید، تا شاید اندکی مورد توجه واقع شوید چرا که مردم از نشست ها وجلسات بی نتیجه ، خبرهای دیکته شده به ستوه امدند.
وشاید سعی شما بر اینست که مردم را تحریک وامنیت را مخدوش کنید در حالی که صد درصد در اشتباه هستید و بدانید هرگزبه اهداف مورد نظر سال ۸۸ نخواهید رسید.
جناب استاندار شما که بیشتراوقات در فضای مجازی فعال می باشید ایا از چالش ها، فرصت ها و ظرفیت های ومشکلات این استان در طول این چهار سال آگاهی پیدا کرده اید؟ می دانید درد مردم این استان چیست ؟ میدانید بیکاری در استان غوغا می کنند؟ پافشاری بر ماندگاری شما بر پشت میزنشینی بیهوده چیست ؟
هرچند مسولان باید بدانند این مقام ها ارث پدری هیچ کس نیست و برای کسی که به انتخابات و رای مردم اعتقاد دارد بجای حاشیه پردازی به حرفهای پوچ به حل مشکلات معیشتی مردم که اولین خواسته این قشر است بپردازد درضمن یک سیاستمدار خوب ابتدا باید اخلاق مداری را رعایت کنندوبعد....

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب